Gå til innhold

Forbrenninga har gått bananas


soløye

Anbefalte innlegg

Ja! Jeg har vært dum! Jeg har spist for lite og trent for mye over en lang periode, men det resultat at forbrenninga har gått bananas. JEg vil IKKE gå mer ned i vekt (168/59), men holde meg der jeg er nå, men gradvis øke forbrenninga fordi jeg ønsker å ha et normalt kosthold og få kroppen i godt stand fordi jeg om et år eller to ønsker å få barn.

Vet noen om det går an å få en ødelagt forbrenning opp å kjøre? Hvordan gjør jeg det? Prøver å spise små og mange måltider hver dag, og trener spinning og aerobic ca. fire ganger i uken. Men allikevel har jeg ikke lenger noen sultfølelse, fryser alltid og vet at jeg spiser mye mindre enn andre. Kan noen hjele meg?? Jeg vil så gjerne normalisere forbrenninga mi igjen så jeg engang kan bli en sunn mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kanskje helt utafor, men hvordan lager du måltidene? Lekre og med gode ingredienser? Alle andre må jo bremse og si til seg selv, dette må jeg greie meg med!

Var jeg deg ville jeg droppe treningsstudioet og heller være aktiv i friluft. Du kan kjøpe mye olivenbrød, parmaskinke, oppskåret tunge, røkelaks, hummer og annet snadder for det du sparer. Og balansen mellom trening og spising tror jeg du finner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...