Gå til innhold

Forbrenninga har gått bananas


soløye

Anbefalte innlegg

Etter lang tid med spiseforstyrrelser, overtrening, anorexia, dritt og møkk innrømmer jeg at: JA!! Jeg har vært dum. Veldig dum. Med det resultat at forbrenninga mi har gått bananas. Jeg vil nå veldig gjerne stabilisere vekta (har kjøpt med brudekjole og den må passe også neste sommer), men forbrenninga mi er totalvraket. Jeg fryser alltid, spiser mye mindre enn andre, og trener adskillig mer, uten at jeg hverken går opp eller ned i vekt. Spiser kanskje 1200-1500 kalorier, og vekta står bom.

Trener spinning/aerobic ca tre-fire ganger i uka. Kan noen hjelpe meg med noen tis til åssen jeg skal for forbrenninga normal igjen slik at jeg kan spise normalt? Jeg MÅ få det til, for jeg vilgjerne ha en normal forbrenning hvis jeg engang bli gravid om et års tid :) Jeg VIL få orden på dette.

Blir utrolig takknemelig for gode råd!!

På forhånt tusen hjertlig takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde villet oppsøkt en ernæringsekspert var jeg deg. Der får du jo best tips. Kanskje noen som vet mye om spiseforstyrrelser.

Det viktigste er vel at du spiser deg opp igjen - mange små måltider. Start med en god frokost og så jevnlige måltider utover dagen - ikke middag/mat for sent osv.

Har du hatt en spiseforstyrrelse så er du kanskje tynn også - slik at du kan legge på deg noen kilo med god samvittighet ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde villet oppsøkt en ernæringsekspert var jeg deg. Der får du jo best tips. Kanskje noen som vet mye om spiseforstyrrelser.

Det viktigste er vel at du spiser deg opp igjen - mange små måltider. Start med en god frokost og så jevnlige måltider utover dagen - ikke middag/mat for sent osv.

Har du hatt en spiseforstyrrelse så er du kanskje tynn også - slik at du kan legge på deg noen kilo med god samvittighet ??

Neida, jeg er ikke så tynn. 168/60, og vil gjerne være slik mtp brudekjolen jeg har kjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg er ikke så tynn. 168/60, og vil gjerne være slik mtp brudekjolen jeg har kjøpt :)

Jeg hadde fremdeles villet snakket med noen med peiling på ernæring.

Kanskje du skal trene på en annen måte også. Det kan du jo kanskej spørre noen der du trener om.

Det jeg sa med ofte og små måltider er dog kjempeviktig ! Du må få i deg nok næring.

Prøv å se litt på sider om kosthold og trening - feks. www.trim.no . Du finners ikkert mye ved å søke her på DOL også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fremdeles villet snakket med noen med peiling på ernæring.

Kanskje du skal trene på en annen måte også. Det kan du jo kanskej spørre noen der du trener om.

Det jeg sa med ofte og små måltider er dog kjempeviktig ! Du må få i deg nok næring.

Prøv å se litt på sider om kosthold og trening - feks. www.trim.no . Du finners ikkert mye ved å søke her på DOL også

Tusen takk for tipsene :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...