Gå til innhold

– Frp må slutte å syte sånn, sier Aarebrot


Sør

Anbefalte innlegg

Det er så enkelt som å lese partiprogrammene og se hva man er enige/uenige om når det gjelder de saker man faktisk gikk til valg på.

Alt annet er barnslig vås - og da faller brorparten av dine argumenter som dugg for solen.

Jeg ser intet i noen partiprogrammer (med mulig unntak av AKP(m-l) (det har jeg ikke lest)) som tilsier at noen andre partier skulle samarbeide med idiotiet til Frp.

Kanskje Frp burde studere seg selv, istedet for å skylde på alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    30

  • Sør

    25

  • flisa

    12

  • SierDuDet

    6

Mest aktive i denne tråden

Jeg forstår egentlig ikke "problemet", annet enn at Frp åpenbart er sure, og syter som vanlig.

Når til og med Høyre (som er et seriøst, borgerlig parti) ikke vil samarbeide med Frp, ei heller noen av de andre partiene, så peker jo det mot at det er Frp som det er "noe i veien med", og ikke "alle andre"?

La oss si at det var RV istedet for Frp (og at RV hadde samme størrelse), og at de andre gikk sammen for å holde RV ute pga RVs "revolusjonære idealer". Det ville da vært helt greit.

Med vennlig hilsen

"La oss si at det var RV istedet for Frp (og at RV hadde samme størrelse), og at de andre gikk sammen for å holde RV ute pga RVs "revolusjonære idealer". Det ville da vært helt greit."

Det eksempelet har jeg allerede brukt i en av de andre trådene, og svaret er selvsagt at det hadde vært greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mer enn et par måneder siden CIH latterlig-gjorde seg selv ved å gi Bondevik skylden for at kvinner blir voldtatt i Norge. Og det er partiformannen!!!

Ikke skyld på "alle andre" når de velger å samarbeide med andre folk enn f. eks. Frps lokale leder som påstod (seriøst) at Schancke "handlet i nødverge" (fordi noen sa han var "feig".)

Samme type "idiotiske" uttalelser fra enkeltpersoner (også partiledere) forefinnes også blant alle de andre partiene. Det er derfor ikke et godt argument.

Hvorfor legges det så spesielt stor vekt på det når det kommer fra Frp?

Jeg vet svaret - og det tror jeg du også gjør.

ps: fordommer, gamle holdninger og redsel for at et tidligere lite parti skal overta fra de etablerte er noen stikkord....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klager på noe som ikke er - og så kommer du med løsninger på dette, og det er sånn det ER....ja, du våser litt nå Goliathen!

Nå våser du flisa - beklager men det mener jeg seriøst.

Det finnes mange seriøse valgforskere og erfarne politiske observatører/kommentatorer som sier nøyaktig det samme som meg her.

Og du og Sør kaller det "vås"?

Hvem sier det da mest om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe i ditt innlegg som var verdt å kommentere. Som vanlig repeterer du bare deg selv.

Så fordi du ikke er enig med meg, så er mine synspunkter ikke verdt å kommentere?

Takk Sør - for det sier vel mest om deg.....og andre som har svært diktatoriske meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå våser du flisa - beklager men det mener jeg seriøst.

Det finnes mange seriøse valgforskere og erfarne politiske observatører/kommentatorer som sier nøyaktig det samme som meg her.

Og du og Sør kaller det "vås"?

Hvem sier det da mest om?

Som ellers - mulig Sør og jeg er i mindretall her - akkurat som Venstre er i forhold til Frp - jeg forbeholder meg likevel retten til å være liten - og ha rett, denne gangen :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser intet i noen partiprogrammer (med mulig unntak av AKP(m-l) (det har jeg ikke lest)) som tilsier at noen andre partier skulle samarbeide med idiotiet til Frp.

Kanskje Frp burde studere seg selv, istedet for å skylde på alle andre.

"skulle samarbeide med idiotiet til Frp."

Med det nivået på dine "saklige innlegg", så regner jeg med at denne lille debatten like godt kan legges død.

Du har jo nå idiotærklært ca 20% av norges befolkning.

Og som du selv sier - selvfølgelig har alle disse 20% feil og er idioter, mens du selvfølgelig har rett.....

Dette fra en person som gjentatte ganger har etterlyst litt saklighet i innleggene her...he-he...morsom er du i hvert fall - nok en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"La oss si at det var RV istedet for Frp (og at RV hadde samme størrelse), og at de andre gikk sammen for å holde RV ute pga RVs "revolusjonære idealer". Det ville da vært helt greit."

Det eksempelet har jeg allerede brukt i en av de andre trådene, og svaret er selvsagt at det hadde vært greit.

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ellers - mulig Sør og jeg er i mindretall her - akkurat som Venstre er i forhold til Frp - jeg forbeholder meg likevel retten til å være liten - og ha rett, denne gangen :)

God helg!

Det kan godt være at du har rett - men det er langt derfra og til det å kalle det en menigsmotstander kommer med for vås når det er et innlegg på sak - spesielt når det støttes av svært mange erfarne fagfolk.

Det var litt under det jeg hadde forventet fra deg - ærlig talt og seriøst ment....

Uten at jeg skal holde det mot deg senere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"skulle samarbeide med idiotiet til Frp."

Med det nivået på dine "saklige innlegg", så regner jeg med at denne lille debatten like godt kan legges død.

Du har jo nå idiotærklært ca 20% av norges befolkning.

Og som du selv sier - selvfølgelig har alle disse 20% feil og er idioter, mens du selvfølgelig har rett.....

Dette fra en person som gjentatte ganger har etterlyst litt saklighet i innleggene her...he-he...morsom er du i hvert fall - nok en gang.

Jeg syns også at Frp's "ideologi" er idioti - men det er mange mennesker som stemmer på det partiet likevel.Jeg tror mange gjør det fordi de syns politikk er kjedelig - og det slipper det å være med Frp - de som så er MOT de som stemmer Frp - de holder med Kristin Halvorsen -for hun lagerogså "bra farge-tv" -så da stemmer de SV, det er ingen annen grunn, i alle fall ikke politisk - at de to partiene skulle gjør det jamt veldig bra over HELE landet -når det saktens er kommunevalg. Fortell ikke meg at alle kommuner har de samme sakene som Carl I Hagen og Fru Halvorsen har tutet ørene våre fulle av. men show lager de!

Jeg tror at 20% er politisk ubevisste - ikke idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være at du har rett - men det er langt derfra og til det å kalle det en menigsmotstander kommer med for vås når det er et innlegg på sak - spesielt når det støttes av svært mange erfarne fagfolk.

Det var litt under det jeg hadde forventet fra deg - ærlig talt og seriøst ment....

Uten at jeg skal holde det mot deg senere:-)

*s* jeg er ennå opphisset over Siggas slag mot likestillingen - - - -;)

Les mitt seneste innlegg i denne tråden, jeg har tatt meg sammen litt.

Men nå skal jeg hente mitt barnebarn i barnehagen - so long!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*s* jeg er ennå opphisset over Siggas slag mot likestillingen - - - -;)

Les mitt seneste innlegg i denne tråden, jeg har tatt meg sammen litt.

Men nå skal jeg hente mitt barnebarn i barnehagen - so long!

God helg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme type "idiotiske" uttalelser fra enkeltpersoner (også partiledere) forefinnes også blant alle de andre partiene. Det er derfor ikke et godt argument.

Hvorfor legges det så spesielt stor vekt på det når det kommer fra Frp?

Jeg vet svaret - og det tror jeg du også gjør.

ps: fordommer, gamle holdninger og redsel for at et tidligere lite parti skal overta fra de etablerte er noen stikkord....

Mer syting.

Når ingen andre vil samarbeide med "deg", så er det nærliggende at det er "deg" det er noe gale med, og ikke resten av verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL

Du ler av demokratiet.

Jeg er også enig i at landet hadde blitt rævkjørt med RV ved makta, men det er _min_ mening. Hvis flertallet mener noe annet så måtte jeg selvsagt akseptert dette.

Det er det som er demokrati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi du ikke er enig med meg, så er mine synspunkter ikke verdt å kommentere?

Takk Sør - for det sier vel mest om deg.....og andre som har svært diktatoriske meninger.

Ikke fordi jeg ikke er enig med deg, men fordi du spammer med vrøvl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"La oss si at det var RV istedet for Frp (og at RV hadde samme størrelse), og at de andre gikk sammen for å holde RV ute pga RVs "revolusjonære idealer". Det ville da vært helt greit."

Det eksempelet har jeg allerede brukt i en av de andre trådene, og svaret er selvsagt at det hadde vært greit.

Ergo er det også "helt greit" når det skjer med Frp.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ler av demokratiet.

Jeg er også enig i at landet hadde blitt rævkjørt med RV ved makta, men det er _min_ mening. Hvis flertallet mener noe annet så måtte jeg selvsagt akseptert dette.

Det er det som er demokrati.

Syns du skrev at det DA ville vært greit å stenge dem ute - om de het RV og ikke Frp....les ditt eget innlegg . Derfor jeg lo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ergo er det også "helt greit" når det skjer med Frp.

Med vennlig hilsen

Jeg leste visst innlegget ditt litt raskt.

Jeg mente selvsagt at det IKKE hadde vært greit. Som jeg har skrevet tidligere.

Det er helt uvesentlig om det er SV, RV eller FRP det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skrev at det DA ville vært greit å stenge dem ute - om de het RV og ikke Frp....les ditt eget innlegg . Derfor jeg lo.

Jeg leste visst Sør sitt innlegg litt raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...