Gå til innhold

– Frp må slutte å syte sånn, sier Aarebrot


Sør

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig tar jeg i utgangspunktet alle partiers valgprogram seriøst.

Og finnes det der enkeltsaker som jeg finner useriøst, usmakelig eller som noe stort vås - så argumenterer jeg for hvorfor med saklige argumenter.

Du tar norges nest største parti og stempler det for useriøst, vås og idioti - og bryter ikke minst straks med dine egne prinsipper om generalisering.

Det er useriøst vås det Sør....:-)

Det har overhodet ikke noe med generalisering av individer å gjøre.

Å påpeke at et partiprogram er vås (og evt at "de som støtter revolusjon i Norge er idioter") er noe helt annet enn å komme med påstander om "alle nordmenn" eller "alle innvandrere".

Verken "nordmenn" eller "innvandrere" representerer eller har meldt seg inn i noen organisasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    30

  • Sør

    25

  • flisa

    12

  • SierDuDet

    6

Mest aktive i denne tråden

Det har overhodet ikke noe med generalisering av individer å gjøre.

Å påpeke at et partiprogram er vås (og evt at "de som støtter revolusjon i Norge er idioter") er noe helt annet enn å komme med påstander om "alle nordmenn" eller "alle innvandrere".

Verken "nordmenn" eller "innvandrere" representerer eller har meldt seg inn i noen organisasjon.

""alle nordmenn" eller "alle innvandrere" eller "alle som stemmer Frp"....

Det går ut på ett og samme når det gjelder generalisering av individer Sør.

Verken "nordmenn" eller "innvandrere" eller de som "stemmer Frp" representerer eller har meldt seg inn i noen organisasjon.

Hadde du vært konsekvent når det gjelder din bruk av dine prinsipper så hadde jeg respektert dine synspunkter Sør.

Men når du ikke selv kan stå for de prinsipper du i tillegg mener også andre bør leve etter, så blir det ikke mye igjen å respektere.....

Og bedre blir det ikke med de bortforklaringer du til stadighet kommer tilbake til.

Spamming kaller du forresten det - når du mener jeg gjør det samme.

Nok en gang - en regel for andre, men ikke for deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har overhodet ikke noe med generalisering av individer å gjøre.

Å påpeke at et partiprogram er vås (og evt at "de som støtter revolusjon i Norge er idioter") er noe helt annet enn å komme med påstander om "alle nordmenn" eller "alle innvandrere".

Verken "nordmenn" eller "innvandrere" representerer eller har meldt seg inn i noen organisasjon.

""alle nordmenn" eller "alle innvandrere" eller "alle som stemmer Frp"....

Det går ut på ett og samme når det gjelder generalisering av individer Sør.

Verken "nordmenn" eller "innvandrere" eller de som "stemmer Frp" representerer eller har meldt seg inn i noen organisasjon.

Hadde du vært konsekvent når det gjelder din bruk av dine prinsipper så hadde jeg respektert dine synspunkter Sør.

Men når du ikke selv kan stå for de prinsipper du i tillegg mener også andre bør leve etter, så blir det ikke mye igjen å respektere.....

Og bedre blir det ikke med de bortforklaringer du til stadighet kommer tilbake til.

Spamming kaller du forresten det - når du mener jeg gjør det samme.

Nok en gang - en regel for andre, men ikke for deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...