Gå til innhold

Pcen bare skurrer når jeg spiller en DVD??


Gjest jente21år

Anbefalte innlegg

Gjest jente21år

Hei

Har DVDspiller på dataen min, og kjøpte meg en DVDfilm i dag. Men når jeg skulle spille den så får jeg ikke ordentlig lyd, bare mye spraking osv. Bildene går litt sakte også. Har tidligere sett på web-tv og da har det fungert bra. Trodde det skulle fungere greit siden jeg har dvdspiller på pcen, men... Innstallerte DVDprogram i dag også, som fulgte med maskina.

Men kan det kanskje ha noe med lydinnstillingene på datan å gjøre?? Håper noen kan hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

quietus_crusader

Hva er dette da? Et DVD avspillingsprogram?? Har ikke så datapeiling jeg skjønner du...

Avhengig av hvor kraftig PC du har hvor godt den spiller av DVD'er.

Ellers bør du prøve å slå av alle andre programer\prosesser som kan hindre DVD'en fra å bli spilt av ordentlig. Spørs hvilket operativsystem du bruker. Bruker du Win98 kan du trykke begge alt tasten og delete knappen ned en gang så du får opp Lukk program boksen. Avslutt alt utenom Systray og Explorer.

Beklager at det ble noe teknisk, men sånn er det med PC ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente21år

Avhengig av hvor kraftig PC du har hvor godt den spiller av DVD'er.

Ellers bør du prøve å slå av alle andre programer\prosesser som kan hindre DVD'en fra å bli spilt av ordentlig. Spørs hvilket operativsystem du bruker. Bruker du Win98 kan du trykke begge alt tasten og delete knappen ned en gang så du får opp Lukk program boksen. Avslutt alt utenom Systray og Explorer.

Beklager at det ble noe teknisk, men sånn er det med PC ;)

Pcen er på 20 GB, ledig plass er 10,6 GB, hvis det var det du mente. Men syns da den uansett skal kunne spille dvd'er siden den hadde dvd spiller da jeg kjøpte den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quietus_crusader

Pcen er på 20 GB, ledig plass er 10,6 GB, hvis det var det du mente. Men syns da den uansett skal kunne spille dvd'er siden den hadde dvd spiller da jeg kjøpte den...

Med kraftig mener jeg at den er raskere enn 700 Mhz og at den har 128 MB minne.

Ja en skulle ideelt sett bare trykke play, men på PC kan det være litt kronglete iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...