Gå til innhold

Sex i tarmen - Forbudt å skrive?


Gjest wouk

Anbefalte innlegg

Jeg har visst blitt slettet når jeg har stilt meg spørrende til folk som inkluderer tarmene i sexlivet sitt.

Er det forbudt å skrive at det er tarmen som brukes når man stikker den inn bak?

Er begrepet ubehagelig for noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er unødvendig, og vitner om en barnslig trang til å forsøke å rakke ned på andres seksuelle preferanser.

"...................."

Jøss... kan du forklare litt nærmere?

Hva er forskjellen på tarmsex og analsex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Du kan lese følgende på innledningssiden til dette forumet:

"Vi oppfordrer deltakerene til å vise hverandre respekt for sine ulike seksuelle utrykksformer - forutsatt at de foregår mellom voksne, samtykkende mennesker.

Det er viktig å huske på at den seksuelle identiteten er en sårbar og sentral del av vår personlighet. Man bør derfor ikke omtale andre menneskers seksuelle ønsker og behov på en nedsettende måte. "

Dersom vi ser innleg som som i hovedsak har til hensikt å latterliggjøre, kommentere nedsettende eller er useriøse i sin tilnærming til andre, slettes disse.

Vi setter pris på å motta tips om slike innlegg enten på mail til [email protected] eller evt. på webmasterforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss... kan du forklare litt nærmere?

Hva er forskjellen på tarmsex og analsex?

Du - hvis du ikke skjønner forskjellen på de to uttrykkene så er det sansynligvis lite jeg kan gjøre for å forklare deg det. Det går litt på respekt for andre, normal folkeskikk og sympatisk oppførsel.

".................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du - hvis du ikke skjønner forskjellen på de to uttrykkene så er det sansynligvis lite jeg kan gjøre for å forklare deg det. Det går litt på respekt for andre, normal folkeskikk og sympatisk oppførsel.

".................."

Vær snill og forklar meg hvorfor "tarm/endetarm" er så mye mer respektløst å bruke enn "anal".. De ordene er jo synonymer for det samme...?

Jeg har sakset forklaringen på begge ordene fra Bokmålsordboka:

Hvilken av disse definisjone liker du best?

"ana´l a1 (av anus) som gjelder anus / det a-e stadium stadium da en er interessert i ekskrementene sine (1-3-årsalderen)"

"ende|tarm (av I ende) ytterste tarm i tarmkanalen, rektum"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær snill og forklar meg hvorfor "tarm/endetarm" er så mye mer respektløst å bruke enn "anal".. De ordene er jo synonymer for det samme...?

Jeg har sakset forklaringen på begge ordene fra Bokmålsordboka:

Hvilken av disse definisjone liker du best?

"ana´l a1 (av anus) som gjelder anus / det a-e stadium stadium da en er interessert i ekskrementene sine (1-3-årsalderen)"

"ende|tarm (av I ende) ytterste tarm i tarmkanalen, rektum"

tror faktisk endetarm er mer respektert å skrive enn kun tarm.

er jo ikke så mange som refererer til tissen, når de mener penis heller sant? man er ikke nødt å nevne toalettet og seksualitet i samme innlegg, når man har andre ord for det som virker mer diskret og gir mindre rom for forvirring om hva man mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest l e o n i d a

tror faktisk endetarm er mer respektert å skrive enn kun tarm.

er jo ikke så mange som refererer til tissen, når de mener penis heller sant? man er ikke nødt å nevne toalettet og seksualitet i samme innlegg, når man har andre ord for det som virker mer diskret og gir mindre rom for forvirring om hva man mener...

Det er da mange som omtaler "penis" som "tissen". Har du ikke hørt mor forklare et barn: "...så stikker far tissen sin inn i min vagina, og så blir det barn".

I andre parforhold blir det kanskje at far skriver "...så stikker far tissen sinn inn i endetarmen min."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...