Gå til innhold

Er jeg virkelig så dum??


sigga

Anbefalte innlegg

tja, mulig det... men alvorlig talt dere; kan man få lov å fremsette en påstand her inne og få meneinger fra dere uten å bli kalt for dum ??

Jeg skal ikke bry meg mer om det, men veldig mange av dere mistet min respekt nå altså...

Jeg sakl gi videre deres innspill til min søster som skal skrive en oppgave. Så får dere tro meg dere som vil.

Jeg står for det jeg skriver men mener ikke alltid det jeg skriver... Noe selvsagt...men det er vanskelig å finne gode argument for en påstand en ikke er 100 % ening i...

Men som sagt; tro hva pokker dere vil...og vis gjerne vei til fjortisforum...

og til de som lurer; ja, jeg har flere nick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • sigga

    19

  • Sør

    9

  • mil1365380270

    3

  • nanna

    2

Mest aktive i denne tråden

Hei Sigga,

Jeg tror ikke jeg har beskrevet deg som "dum", men at det du skrev var "vås".

Og jeg skrev ikke at det var "vås" fordi jeg var uenig med det, men fordi du rett og slett argumenterte mot deg selv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sigga,

Jeg tror ikke jeg har beskrevet deg som "dum", men at det du skrev var "vås".

Og jeg skrev ikke at det var "vås" fordi jeg var uenig med det, men fordi du rett og slett argumenterte mot deg selv.

Med vennlig hilsen

"ro, ro til fiskeskjær..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ro, ro til fiskeskjær..."

Hvorfor skulle jeg "ro"?

Jeg har ingen problemer med å kalle folk som skriver "dumme" innlegg for "dumme".

Men istedet bør du kanskje ta det som ble skrevet til deg til etterretning, og lære noe av det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg "ro"?

Jeg har ingen problemer med å kalle folk som skriver "dumme" innlegg for "dumme".

Men istedet bør du kanskje ta det som ble skrevet til deg til etterretning, og lære noe av det.

Med vennlig hilsen

Dumme i dine øyne ja, mulig det... er du sikker på at de er åpne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme i dine øyne ja, mulig det... er du sikker på at de er åpne??

Jeg klarer ihvertfall å unngå selvmotsigelser innenfor samme innlegg! :-)

Når du lister opp samlivsproblemer som skyldes akkurat *mangel* på likestilling, og så gir likestillingen skylden, så er og blir det vås.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

Enig med deg. Det hadde vært mer konstruktivt om vi her inne kunne holde oss til å diskutere sak, og ikke person.

En kan gjerne diskutere personer på en 'normal' måte, men når en slenger ut skjellsord som slutt på en diskusjon, når en ikke har flere argumenter, DET er en uting.

Men trøst deg med at de fleste har blitt utsatt for det. Tåler du det ikke, så er det bare å la være å gå i diskusjon med (eller kanskje rettere sagt å motsi) de signaturene som driver slik utskjelling. De er lette å få øye på hvis du er her en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ihvertfall å unngå selvmotsigelser innenfor samme innlegg! :-)

Når du lister opp samlivsproblemer som skyldes akkurat *mangel* på likestilling, og så gir likestillingen skylden, så er og blir det vås.

Med vennlig hilsen

ideen om likestilling,... ikke likestillingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ideen om likestilling,... ikke likestillingen...

Det gjør ingen forskjell, Sigga.

Det er isåfall som å si at "feilen med slaveriet er at slavene har idéer om likestilling med hvite mennesker".

Problemet er selvsagt verken idéene eller likestillingen, men nettopp mangelen på likestilling.

Likestilling gir folk *rettigheter* - det tvinger selvsagt ikke noen til å gjøre noe som helst.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ihvertfall å unngå selvmotsigelser innenfor samme innlegg! :-)

Når du lister opp samlivsproblemer som skyldes akkurat *mangel* på likestilling, og så gir likestillingen skylden, så er og blir det vås.

Med vennlig hilsen

og hvorfor er det mangel på likestilling da?? Alle her inne messer om at vi har oppnådd mye likestilling... Ta deg en tur inn på samlivs forum og les der... Mange kommentarer sier at ; det går ikke ann å forandre en mann... når det gjelder samlivs problemer... er menn bare dumme de da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør ingen forskjell, Sigga.

Det er isåfall som å si at "feilen med slaveriet er at slavene har idéer om likestilling med hvite mennesker".

Problemet er selvsagt verken idéene eller likestillingen, men nettopp mangelen på likestilling.

Likestilling gir folk *rettigheter* - det tvinger selvsagt ikke noen til å gjøre noe som helst.

Med vennlig hilsen

det er en fryd o krangle med deg...

med hilsen kverulerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvorfor er det mangel på likestilling da?? Alle her inne messer om at vi har oppnådd mye likestilling... Ta deg en tur inn på samlivs forum og les der... Mange kommentarer sier at ; det går ikke ann å forandre en mann... når det gjelder samlivs problemer... er menn bare dumme de da??

Hei,

Ja, vi har oppnådd mye, men det er enda langt igjen før det er likestilling.

Dette med at "man ikke kan forandre menn" (men at man underforstått kan forandre kvinner?) er en påstand som selvsagt skyldes mangel på likestilling, men enn unnskyldning.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg "ro"?

Jeg har ingen problemer med å kalle folk som skriver "dumme" innlegg for "dumme".

Men istedet bør du kanskje ta det som ble skrevet til deg til etterretning, og lære noe av det.

Med vennlig hilsen

Det var rette rævva!! Du mener du virkelig er den som kan lytte til andres meninger å ta det til etteretning?

Nå har vi noe å le av resten av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rette rævva!! Du mener du virkelig er den som kan lytte til andres meninger å ta det til etteretning?

Nå har vi noe å le av resten av helgen.

Jeg tar alltid seriøse argumenter på alvor.

Du må gjerne presentere noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...