Gå til innhold

piecing i navelen på putter


Gjest gutt12354

Anbefalte innlegg

Gjest gutt12354

Jeg er en gutt som har lyst til pierce navelen. Synes det er veldig fint, men det er jo ingen gutter som har det, eller er det det? Det jeg lurer på er om jenter synes det er fint på gutter,? jeg er nemlig helt hetro. Noen fom forresten vet om et bra sted og hvor mye det koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dødskult! Ser opp til folk som gjør ting fordi de liker det. Om du er klar for en del kommentarer synes jeg du skulle gjøre det :) Noe dingel-dangel burde du ikke ha i hullet, men en enkel sølvbarbell kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hmm.. hvis du er en ordentlig trance gutt så er det fett, for de har sånn stil. men ikke hvis du er gangster/sosse gutt. hvilken stil kjører du a? har mye å si skjønner du. også er jeg enig i at da burde du ha kun stål. ingen farger eller no sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...