Gå til innhold

orker ikke ha det sånn


Gjest ikke undertegnet nå heller..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet nå heller..

Nå har jeg hatt angst og vært skikkelig ustabil i over to uker. Orker ikke mer av dette. Orker ikke spise og får angst med en gang jeg våkner om morgenen. Er også så ustabil og begynner å gråte helt plutselig. Er helt utslitt nå. Greier heller ikke konsentrere meg om skolearbeidet. Har tatt sobril alt for ofte og da er det som om alt forsvinner og jeg føler meg oppstemt. Farlig farlig. Men jeg gir blaffen for jeg vil bare ha det godt å slippe å ha det så jævlig som nå. Trodde jeg hadde kommet lenger, men det var vel bare remeronen som gjorde at jeg følte meg ok, men nå har jeg sluttet på den. Begynte på et nytt ssri i dag. Får se om det hjelper da. I neste uke må jeg lete etter leilighet. Gruer meg litt til å gå på visninger. Sosiale ting er ikke alltid så lett. Skulle tro det var noe galt med hjerna mi, det virker så håpløst nå. Skulle tro at jeg var bedre, men intet har forandret seg på flere år. Har prøvd alt, behandling og medisin, men nå har jeg sluttet i behandling og med medisin. Får se om den nye ssri funker nå. HÅPER det..!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...