Gå til innhold

Når drakk dere første gang?


Gjest miromax

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er knappe femten år og drakk min første rusbrus for et halvt år siden. Ellers har jeg prøvd et par ganger til (aldri skikkelig drita). Når hadde dere deres første erfaring med slikt? Andre kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg smakte vel såvidt littegranne hjemme (vin og likør) i 16-17 års alderen.

Fikk smaken på øl sommeren da jeg var 17, men drakk ikke mye.

Full var jeg for første gang sommeren _etter_ russetiden, da jeg var 19. Pimpet Koskenkorva Peach i en bakgård i Hirtshals.... Ikke så veldig vellykket :-( Jeg sier det bare: Aldri mer noe alkohol med ferskensmak på meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

Jeg smakte vel såvidt littegranne hjemme (vin og likør) i 16-17 års alderen.

Fikk smaken på øl sommeren da jeg var 17, men drakk ikke mye.

Full var jeg for første gang sommeren _etter_ russetiden, da jeg var 19. Pimpet Koskenkorva Peach i en bakgård i Hirtshals.... Ikke så veldig vellykket :-( Jeg sier det bare: Aldri mer noe alkohol med ferskensmak på meg!!!!

Heisann!

Jeg drakk første gang da jeg var 16. Blei ikke skikkelig dritings før året etter, og blir stadig forundra over hvor drita man kan bli.....:)

Ta det med ro, du ligger ikke "etter" noen hvis det er det du tror. Et lite tips: alle de som skryter av hvor fulle de var forrige helg.....ikke halvparten av det de sier er sant. Det veit jeg, for jeg er med på leiken selv.

For all del, ha det gøy, MEN drikk med måte! (Veeeeldig viktig, hvis ikke du vil at familien din skal hente deg på likhuset så.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte voerteroel naar jeg var bitteliten, saa jeg maa si det var EKSTREMT antiklimatisk aa drikke oel for foerste gang.

Ellers har jeg aldri vaert drita, men kan ta et par glass med venner. Ser absolutt ikke noe poeng i aa bli drita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke i dag nei

Første drink i storefri da jeg var 13. Dritings første gang som 14, så med jevne mellomrom noen ganger i måneden. Nå passert 20 og har store problemer med å begrense hvor mye jeg drikker når jeg først er i gang. Pass på... Jeg har fått noen vekkere, glad jeg fikk det såpass tidlig - før det blir et alvorlig problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...