Gå til innhold

ta vare på de dere har


Gjest cindy25

Anbefalte innlegg

Hei.trur jeg har lest hvert eneste innlegg her og sett meg enig i mye.har vært sammens med mannen min i over tre år og godt gjennom mye sammens.Blant annet utroskap.

Forholdet har med andre ord vinglet litt.Vi har to nydelige barn sammens og det gjør jo det hele enda bedre. Har satt veldig pris på mannen etter det utroskapet vi har vært gjennom,men har også hatt mine negative tanker til dette....helt til i dag da han ble lagt inn på sykehuset for hjernehinnebetennelse.Det er virkelig da man begynner å tenke på hva man egentlig har. Så i morgen skal jeg inn å besøke han og gi han en kjempeklem. Det er jo mannen jeg virkelig vil ha og elsker.Vil ikke miste han for noe annet i verden.Så tenk dere om :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...