Gå til innhold

Noen som skal se på..


Gjest Skjermtrollet

Anbefalte innlegg

Gjest Skjermtrollet

.. Fornemmelse for mord ikveld da? Om det Orderud greiene?

Tror det blir veldig spennende! Er litt opphengt i sånne serier da.. og åndenes makt! Jeg tror på det.. gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 137
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    52

  • soleil

    13

  • pip

    10

  • Anki

    9

Mest aktive i denne tråden

Det er selvsagt juks og bedrageri, for ikke å si smakløs "underholdning".

Disse kvakksalverene har kastet bort utallige politi-timer, men verken i Danmark eller i Norge finnes ett eneste eksempel på at disse bedragerene har hatt rett.

De burde faktisk vært tiltalt for å hindre politiet i deres arbeid.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt juks og bedrageri, for ikke å si smakløs "underholdning".

Disse kvakksalverene har kastet bort utallige politi-timer, men verken i Danmark eller i Norge finnes ett eneste eksempel på at disse bedragerene har hatt rett.

De burde faktisk vært tiltalt for å hindre politiet i deres arbeid.

Med vennlig hilsen

Hindre politiet? Hvordan kan de hindre politiet??

Det er da ingen som tvinger politiet til å låne dem så mye som et halvt øre til å lytte til hva disse kvakksalverne sier og "spår"..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hindre politiet? Hvordan kan de hindre politiet??

Det er da ingen som tvinger politiet til å låne dem så mye som et halvt øre til å lytte til hva disse kvakksalverne sier og "spår"..?

Jo - fordi hvis du går til politiet med falsk informasjon (og politiet må selvsagt undersøke dette) så forhindrer du selvsagt politiet i å bruke tiden på noe nyttig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjermtrollet

Det er selvsagt juks og bedrageri, for ikke å si smakløs "underholdning".

Disse kvakksalverene har kastet bort utallige politi-timer, men verken i Danmark eller i Norge finnes ett eneste eksempel på at disse bedragerene har hatt rett.

De burde faktisk vært tiltalt for å hindre politiet i deres arbeid.

Med vennlig hilsen

enig med molli her.. ingen som tvinger politiet til å høre..

og man kan aldri vite om folk har spesielle evner, det er ikke noe alle får tildelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være tidenes mest dumme program.

Garantert så har de som 'ser' ikveld lest om denne saken på forhånd så selvsagt vil de jo kunne komme med mange 'avsløringer'.

Men underholdning er det kanskje.

Nei jeg skal ikke se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skjermtrollet

Det må jo være tidenes mest dumme program.

Garantert så har de som 'ser' ikveld lest om denne saken på forhånd så selvsagt vil de jo kunne komme med mange 'avsløringer'.

Men underholdning er det kanskje.

Nei jeg skal ikke se.

jepp, underholdning nok for en tv slave;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med molli her.. ingen som tvinger politiet til å høre..

og man kan aldri vite om folk har spesielle evner, det er ikke noe alle får tildelt..

Når det ALDRI har forekommet at de har løst en mord-gåte, kan man nok slå det fra seg.

Og selvsagt må politiet etterforske slike saker - de er ikke uvanlig at morderene (eller noen som kjenner dem) selv kommer og tipser politiet om slikt.

Ergo kaster de bort politiets tid, ved å fjerne fokus fra andre muligheter.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg skal så avgjort se.

Er 100% overbevist om at noen mennesker har slike overnaturlige evner, og at det er mye mer mellom himmel & jord enn de fleste aner.

Men jeg må jo se programmet først før om jeg kan gjøre meg opp noen fornuftig mening.

Men "Åndenes Makt" - det er ikke oppspinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt juks og bedrageri, for ikke å si smakløs "underholdning".

Disse kvakksalverene har kastet bort utallige politi-timer, men verken i Danmark eller i Norge finnes ett eneste eksempel på at disse bedragerene har hatt rett.

De burde faktisk vært tiltalt for å hindre politiet i deres arbeid.

Med vennlig hilsen

En må selvsagt se programmet før en gjør seg opp en mening, sør.

Politiet vil ikke involvere/uttale seg i/om dette, noe som jeg syns er profesjonellt og riktig.

Men å kalle de oppspinn kan en ikke gjøre uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må selvsagt se programmet før en gjør seg opp en mening, sør.

Politiet vil ikke involvere/uttale seg i/om dette, noe som jeg syns er profesjonellt og riktig.

Men å kalle de oppspinn kan en ikke gjøre uten videre.

Jeg har før lagt ut lenker til uttalelser fra politiet både i Danmark og i Norge hvor de kategorisk uttaler at intet "tips" fra de påstått "synske" har oppklart noe mord.

Jeg har også lagt ut en lenke hvor bedrageriet i en av episodene blir plukket fra hverandre bit for bit.

Det er bedrageri.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg skal så avgjort se.

Er 100% overbevist om at noen mennesker har slike overnaturlige evner, og at det er mye mer mellom himmel & jord enn de fleste aner.

Men jeg må jo se programmet først før om jeg kan gjøre meg opp noen fornuftig mening.

Men "Åndenes Makt" - det er ikke oppspinn.

Åndenes Makt er bedrageri og oppspinn.

===

Du skriver: "Er 100% overbevist om at noen mennesker har slike overnaturlige evner"

Mange vikinger var nok 100% overbeviste om at Odin eksisterte, uten at han eksisterte mer (eller mindre) av den grunn.

Ting eksisterer ikke fordi om man "tror på dem". Selv om hele verden var "100% overbevist" at en Lilla Kaffekopp gikk i bane rundt Månen, ville det ikke gå en kaffekopp i bane.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo - fordi hvis du går til politiet med falsk informasjon (og politiet må selvsagt undersøke dette) så forhindrer du selvsagt politiet i å bruke tiden på noe nyttig.

Med vennlig hilsen

De klarsynte 'kan' selvsagt gi politiet interessante tips. Tipsene kan føre til at en sak løser seg, men aldri direkte. Alle tips er interresante i slike saker.

Og hvordan kan du vite at det er bortkastet? Hva vet du om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jo være tidenes mest dumme program.

Garantert så har de som 'ser' ikveld lest om denne saken på forhånd så selvsagt vil de jo kunne komme med mange 'avsløringer'.

Men underholdning er det kanskje.

Nei jeg skal ikke se.

Jeg skal se. Håper programmet hjelper til at vi endelig skal få vite hva som skjedde...

Da alle her i landet har lest/hørt så mye om Orderudsaken, har de hentet synske fra Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjermtrollet

Når det ALDRI har forekommet at de har løst en mord-gåte, kan man nok slå det fra seg.

Og selvsagt må politiet etterforske slike saker - de er ikke uvanlig at morderene (eller noen som kjenner dem) selv kommer og tipser politiet om slikt.

Ergo kaster de bort politiets tid, ved å fjerne fokus fra andre muligheter.

Med vennlig hilsen

Nå har da politiet i fler av disse sakene vært positivt innstilt da!

Men som alle vet.. du elsker jo å diskutere.. hehe..

Men du har fulgt med såpass mye at du vet INGEN saker er oppklart da..;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjermtrollet

Jepp, jeg skal så avgjort se.

Er 100% overbevist om at noen mennesker har slike overnaturlige evner, og at det er mye mer mellom himmel & jord enn de fleste aner.

Men jeg må jo se programmet først før om jeg kan gjøre meg opp noen fornuftig mening.

Men "Åndenes Makt" - det er ikke oppspinn.

godt å høre at det ikke er bare meg som tror på sånt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har da politiet i fler av disse sakene vært positivt innstilt da!

Men som alle vet.. du elsker jo å diskutere.. hehe..

Men du har fulgt med såpass mye at du vet INGEN saker er oppklart da..;0)

Jeg VET det, fordi politiet både i Danmark og i Norge gikk ut offentlig med informasjonen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være tidenes mest dumme program.

Garantert så har de som 'ser' ikveld lest om denne saken på forhånd så selvsagt vil de jo kunne komme med mange 'avsløringer'.

Men underholdning er det kanskje.

Nei jeg skal ikke se.

Enig med punk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se. Håper programmet hjelper til at vi endelig skal få vite hva som skjedde...

Da alle her i landet har lest/hørt så mye om Orderudsaken, har de hentet synske fra Sverige.

Og ingen i Sverige har noensinne hørt om Orderud-saken?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ingen i Sverige har noensinne hørt om Orderud-saken?

Med vennlig hilsen

Jo , noen har nok. men de er nok ikke proppet ørene fulle hver dag, slik som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...