Gå til innhold

Kan jeg stole på ham?


Gjest eryheryery

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest morten snabel

Ærlig talt, om han var utro mot den forrige dama, hvorfor i helvete skulle han ikke være det mot deg og?

Det kan jo hende at hun her er litt mer "rett" for ham da.. At han ikke passet så bra sammen med hun forrige. Det stod noe om mye tul med den forrige dama gjorde det ikke? Kan jo hende han har "lært" også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nyah_lita84

Det kan jo hende at hun her er litt mer "rett" for ham da.. At han ikke passet så bra sammen med hun forrige. Det stod noe om mye tul med den forrige dama gjorde det ikke? Kan jo hende han har "lært" også?

neppe.. jeg fikk i hvert fall følelsen av at det var samme smørja igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at hun her er litt mer "rett" for ham da.. At han ikke passet så bra sammen med hun forrige. Det stod noe om mye tul med den forrige dama gjorde det ikke? Kan jo hende han har "lært" også?

Enig med deg. Jeg tror årsaken til utroskap oftere er å finne i forholdet man er i enn i personligheten til den utro.

Dessuten gis det aldri garantier. Og en er nødt til å stole på den man elsker, og man er nødt til å våge å satse.

Veldig ofte fokuseres det på at man må tenke positivt. Men det ser ut til at de færreste tenker over at de faktisk gjør det motsatte når de kommer med "En gang utro, alltid utro".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanskeligja

Vi har vært sammen siden mai ca.. Jeg tror jeg hadde blitt veldig lei meg hvis det ble slutt, selv om jeg har begynt å tvile mer og mer på "oss" i det siste..

Hvis en skal se på det som at han ikke er noe å satse på i et forhold fordi han har vært utro før, så kan han jo ALDRI få hatt det han da. Gjort er gjort.. kan jo hende han har lært og at han nå ikke ville vært slem? Exen hans var jo utro mot ham, så han tenkte kanskje ikke at det var SÅ ille at han var det da han også?

Jeg skulle ønske jeg kunne stole på den her gutten, for jeg tror han er verdt det...

kjenner meg igjen her. har erfart at det tar tiiiid. og det er bare tiden som viser om han er ærlig eller ikke. du tar en sjanse for du KAN bli såra men holder han det han lover var det virkelig verdt det hvis du elsker han. Jeg sier ikke at du ikke skal uttrykke at det er vanskelig å være sammen med han etter en sånn start og det har du lov til men hvis du velger å stole på han så gi han tid. Min erfaring er at det finnes ikke ord som kan overbevise. KUN tiden som kan vise. mHåper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...