Gå til innhold

Å være glad i noen?


Gjest Frustrert "fraskilt" mann

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert "fraskilt" mann

Ekteskapet vårt er over. Hun har ikke følelser for meg mer, sier hun. Når jeg er i nærheten får hun en vond klump inni seg. Vi bor nå en uke hver her i huset vårt med ungene. Den andre uka bor vi hos foreldre/venner.. Det jeg ikke kan helt forstå med situasjonen er som følger: Hun er svært glad i meg og redd for at jeg skal gjøre moe dumt (??) Hun vil ikke at barna våre skal miste faren sin (??) "stikker" jeg av og ikke svarer på meldinger osv blir hun helt fra seg. Sist når hun skrev i txt på mobil at "skjønner du ikke at det er over!" ble jeg helt slått ut. I tillegg gikk jeg tom for batteri på mobilen.. da var jeg midt i en setning som kanskje kunne tolkes feil. Jeg satte mobile på lading, tok med meg fiskestanga og gikk.. (var vel litt fortvilelse inn i bildet.. ville være aleine) Var borte i 2,5 time før hun fant meg..

Det store spørsmålet mitt er : Er ikke det å være så glad i noen nok til å bygge videre på ekteskapet?? Må kvinner ha denne "følelsen" inni seg for at det skal være bra nok??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følelsene hennes har vel gått over fra å være seksuelt tiltrukket av deg som mann, til å bli som de følelsene man har for familie, barn og andre man er glad i.

Hvis hun ikke vil, får du ikke gjort noe med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell henne hvorfor du trekker deg vekk - fortelle henne at dette er så vondt for deg at det er vanskelig å late som ingenting, og at din måte å reagere på er å trekke deg litt unna.

Hun har ingen rett til å både dumpe deg, og samtidig kreve at du skal være fullstendig tilgjengelig til en hver tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...