Gå til innhold

Første gangs forsøk.


ninafh

Anbefalte innlegg

Heisann!

Dette er først egang jeg skriver noe her.

Min mann og jeg er nå inne i vårt 1 forsøk, har gått på synarela i 4uker, og skal inn på kontroll på onsdag.

Sitter her med noen spm, som jeg ikke har fått svar på..

Hvis første forsøk ikke er vellykket, hvor lang tid tar det før vi kan gjøre forsøk nr.2?

Ellers har jeg funnet masse god info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spennende!

Kanskje ulik praksis fra klinikk til klinikk, det vet jeg faktisk ikke. Hos oss var problemet hos mannen, jeg som kvinne var "frisk" for å kalle det det, og da kunne vi starte ved første mensturasjon etter misslykket forsøk.

Lykke til !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er ullik praksis fra sykehus til sykehus. På Ullevål hvor vi tar vår behandling kan vi ringe inn til neste forsøk på 3dje mens.

Så man må nok belage seg på litt venting. Utålmodige er de fleste i dette gamet. Hvor tar du forsøket ditt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er ullik praksis fra sykehus til sykehus. På Ullevål hvor vi tar vår behandling kan vi ringe inn til neste forsøk på 3dje mens.

Så man må nok belage seg på litt venting. Utålmodige er de fleste i dette gamet. Hvor tar du forsøket ditt??

Vi tar det på Ullevål.

Er ganske spent om dagen ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ulik praksis fra klinikk til klinikk, det vet jeg faktisk ikke. Hos oss var problemet hos mannen, jeg som kvinne var "frisk" for å kalle det det, og da kunne vi starte ved første mensturasjon etter misslykket forsøk.

Lykke til !!!!!!

Det er det samme "problemet" hos oss.

Kan jeg spørre om hvor dere gjorde forsøket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spennende!

Det er det samme "problemet" hos oss.

Kan jeg spørre om hvor dere gjorde forsøket?

Vi gjorde forsøkene hos Maigaard i Århus, Danmark. Vi måtte ha operativt sæduttak fra mannen ettersom sædlederne er grodd igjen etter operasjon.

Ellers så er alt helt likt behandlingsopplegget til norske klinikker.

Vi fikk tvillinger på 3. forsøk.

Lykke til - tenk så flott om dere kunne være blant dem som lykkes på første!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til :-)

På Rikshospitalet kan man ringe inn på første mens etter den som kom da forsøket ikke lyktes, og da blir det ca tre måneder mellom forsøkene. Hvis de har plass da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...