Gå til innhold

Hei på dere!


jente721365380494

Anbefalte innlegg

jente721365380494

Hei

I kveld skal jeg sette eggeløsningssprøyta. Er sliten av alle hormonene. Føler meg litt negativ selv om alt ser lysere ut denne gangen.(Denne gangen er det 8- 10 eggeposer. Ved forrige forsøk var det bare 4 eggeposer.) Holder på med 2. forsøk og lurer på om dette vil gå bra.

Gleder meg til den dagen jeg slipper å telle dager. Få kose med mannen min uten at det er for å bli gravid.

I dag er alt så urettferdig.

Beklager at jeg er så negativ i dag. Det er vel hormonene som spiller meg ett puss.

Trenger bare å få blåst litt ut av meg.

I morgen er sikker alt bra igjen.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Det er lov og være litt negativ av og til. Håper at det føles bedre i morgen. Jeg synnes det ser mye mer lovende ut denne gangen... Og dere hadde jo fin befruktning sist.Så da blir det sikkert noen egg og velge i denne gangen. Tror at det er din tur denne gang jeg...

Sprayer på 19 dagen og sender avgårde mange bombefly i retning mannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente721365380494

Hei du!

Det er lov og være litt negativ av og til. Håper at det føles bedre i morgen. Jeg synnes det ser mye mer lovende ut denne gangen... Og dere hadde jo fin befruktning sist.Så da blir det sikkert noen egg og velge i denne gangen. Tror at det er din tur denne gang jeg...

Sprayer på 19 dagen og sender avgårde mange bombefly i retning mannen...

Hei Biabia

Takk!Vi håper på det beste. Det blir en lang ventetid. Er så spent så spent.

Ps. Vær forsiktig mot mannen din. Ha-ha

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...