Gå til innhold

Er det bare jeg som er så ung å har lyst på barn??


Løve1985

Anbefalte innlegg

jeg er ei 18 år gammel jente, som vil så gjerne ha barn sammen me typen min, vi skal spare masse penger, å så skal vi såklart tenke en del på det før vi bestemmer oss endelig...men vi skal tenke til over jul...

hva syns dere er det bare jeg eller??

Håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tutleguri

Jeg var 17 da jeg begynte å kjenne instinktene røske i meg. Heldigvis klarte jeg å bite tenna sammen og tenke noelunde fornuftig.

Du har sikkert godt av å ha noen voksenår uten å være bundet av barn.

Tror nå JEG, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17 da jeg begynte å kjenne instinktene røske i meg. Heldigvis klarte jeg å bite tenna sammen og tenke noelunde fornuftig.

Du har sikkert godt av å ha noen voksenår uten å være bundet av barn.

Tror nå JEG, da.

Jeg var 15 da jeg begynte å tenke på det jeg,nå er jeg 21 og følelsen blir bare sterkere og sterkere, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tutleguri

Jeg var 15 da jeg begynte å tenke på det jeg,nå er jeg 21 og følelsen blir bare sterkere og sterkere, hehe.

Jeg var 23 da jeg ble mor, men i dag tenker jeg at jeg kunne ha ventet enda lenger. (Selv om jeg selvfølgelig elsker ungen min over alt på jord!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nærmest VONDT i eggstokkene da jeg var rundt atten. Kunne ikke se på en unge engang, uten å vurdere å kutte ut p-pillene og voldta samboeren min.

Heldigvis klarte jeg beholde hodet på. Nå er jeg 22, har ny samboer og bare tanken på at jeg engang hadde SÅÅ lyst på barn er helt fjern. Unger? guh.. nei takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nærmest VONDT i eggstokkene da jeg var rundt atten. Kunne ikke se på en unge engang, uten å vurdere å kutte ut p-pillene og voldta samboeren min.

Heldigvis klarte jeg beholde hodet på. Nå er jeg 22, har ny samboer og bare tanken på at jeg engang hadde SÅÅ lyst på barn er helt fjern. Unger? guh.. nei takk :)

Takk=) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fri og frank

Hmm, dette var ganske fjernt fra min verden. Jeg er 25, og har aldri tenkt så fryktelig mye på det å få barn. Kanskje jeg vurderer det om 5 år?

Nyt friheten du har mens du er ung og barnløs, skaff deg en utdannelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...