Gå til innhold

Helvetes føkkings kukskalle


Altman

Anbefalte innlegg

Jeg satt på toget med headsettet på som vanlig. Da jeg reiste meg opp, hekta ledningen seg fast i armlenet, med det til følge at jeg røska løs det som var av ledninger.

Faen i helvete.... beste headsettet jeg har hatt, og usannsynlig dyre var de også

Igjen: faen i helvete!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ødelagt en mobiltlf og tre tilhørende headsett på noenlunde samme måte.. Jeg går ut av bilen, og møkkatelefonen blir stående igjen i holderen!.*grmf* Du har min umiddelbare sympati :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ødelagt en mobiltlf og tre tilhørende headsett på noenlunde samme måte.. Jeg går ut av bilen, og møkkatelefonen blir stående igjen i holderen!.*grmf* Du har min umiddelbare sympati :o)

Jeg trenger ikke sympati. Det jeg trenger er penger til å kjøpe nytt headsett

... men var det ikke enda et innlegg i denne tråden? Er det fjernet? Merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke sympati. Det jeg trenger er penger til å kjøpe nytt headsett

... men var det ikke enda et innlegg i denne tråden? Er det fjernet? Merkelig...

Mange innlegg har forsvunnet den siste timen.

Ser ut som om webbis er rimelig våken når mislykkede folk skriver innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange innlegg har forsvunnet den siste timen.

Ser ut som om webbis er rimelig våken når mislykkede folk skriver innlegg.

også jeg som skulle forulempe denne personen noe skikkelig også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også jeg som skulle forulempe denne personen noe skikkelig også...

Tror ikke det funker. Han liker vel oppstyr rundt sin scitzofrene personlighet, og innlegg som "ignorer denne fyren, det er mislykket" er nok nettopp han.

Bedre å gi faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det funker. Han liker vel oppstyr rundt sin scitzofrene personlighet, og innlegg som "ignorer denne fyren, det er mislykket" er nok nettopp han.

Bedre å gi faen.

hmm, jeg fikk ikke med meg at det var mislykket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke sympati. Det jeg trenger er penger til å kjøpe nytt headsett

... men var det ikke enda et innlegg i denne tråden? Er det fjernet? Merkelig...

Kjære venn. Det har seg sånn at jeg kjøper mine headset og du kjøper dine. Hverken mer eller mindre.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære venn. Det har seg sånn at jeg kjøper mine headset og du kjøper dine. Hverken mer eller mindre.

Med vennlig hilsen

har du ingen penger å avse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...