Gå til innhold

Har sånn noia!


Gjest ensom asper

Anbefalte innlegg

Gjest ensom asper

Jeg er 30, har Aspergers syndrom og jeg blir mobba noe jævlig av unger og ungdommer!

Hvert blikk og hvert ord er som ett slag i trynet!

Jeg har sånn noia nå at jeg ikke orker mer!

Jeg går til psykolog og prøver å få hjelp mot noian min nå!

På toppen av alt har jeg blitt lurt av ei jente jeg møtte på nettet... Jeg er så lei av at folk behandler meg som en jævla mongo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noia er noia, folk er folk og tenåringer har alltid vært frekke i kjeften.

Hørt om hesten som kunne regne. Vel egentlig ikke, den var bare usedvanlig flink til å lese kroppsspråket til den som stillte spørsmålet. http://pub96.ezboard.com/fhorse84124frm12.showMessage?topicID=75.topic

Unger er mye flinkere på kroppsspråk enn hester, men merkelig nok har ingen latt seg lure av det. Eller kanskje er det akkurat det, det er et ordtak som sier at det er av unger og fulle folk du får høre sannheten. I så fall er du ikke alene.

Mvh

en med trekk som kunne tyde på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ensom asper

Noia er noia, folk er folk og tenåringer har alltid vært frekke i kjeften.

Hørt om hesten som kunne regne. Vel egentlig ikke, den var bare usedvanlig flink til å lese kroppsspråket til den som stillte spørsmålet. http://pub96.ezboard.com/fhorse84124frm12.showMessage?topicID=75.topic

Unger er mye flinkere på kroppsspråk enn hester, men merkelig nok har ingen latt seg lure av det. Eller kanskje er det akkurat det, det er et ordtak som sier at det er av unger og fulle folk du får høre sannheten. I så fall er du ikke alene.

Mvh

en med trekk som kunne tyde på

Har sendt innlegg til lokalavisa mi der jeg skriver om mobbingen og at jeg ikke orker mer av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asperger, slettes ikke mongo

Noia er noia, folk er folk og tenåringer har alltid vært frekke i kjeften.

Hørt om hesten som kunne regne. Vel egentlig ikke, den var bare usedvanlig flink til å lese kroppsspråket til den som stillte spørsmålet. http://pub96.ezboard.com/fhorse84124frm12.showMessage?topicID=75.topic

Unger er mye flinkere på kroppsspråk enn hester, men merkelig nok har ingen latt seg lure av det. Eller kanskje er det akkurat det, det er et ordtak som sier at det er av unger og fulle folk du får høre sannheten. I så fall er du ikke alene.

Mvh

en med trekk som kunne tyde på

Norsk internett suger når det gjelder bredde, klarte heldigvis å finne en norsk link til med mye utfyllende info. Kanskje litt for mye faktisk

http://soliton.wins.uva.nl/~jskuller/fi5/fi5/fi5.html

og legger til en Engelsk link som er mer rett på sak.

http://dogtraining.co.uk/hans.htm

Kanskje det er sånn at høyerestående pattedyr har en bemerkelsverdig høy emosjonell intelligens, vanlige barn både høy EQ og IQ og barn med asperger mye usynlig IQ som kompenserer for lavere animalsk eh.. emosjonell IQ.

NB Si ifra om du ikke tok poenget i forrige innlegget. Vet du forresten om det er mulig for noen med asperger å score høyt på skriftlige EQ tester eller ha motoriske ferdigheter som gjør en mindre utsatt for skade ved uhell ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ensom asper

Norsk internett suger når det gjelder bredde, klarte heldigvis å finne en norsk link til med mye utfyllende info. Kanskje litt for mye faktisk

http://soliton.wins.uva.nl/~jskuller/fi5/fi5/fi5.html

og legger til en Engelsk link som er mer rett på sak.

http://dogtraining.co.uk/hans.htm

Kanskje det er sånn at høyerestående pattedyr har en bemerkelsverdig høy emosjonell intelligens, vanlige barn både høy EQ og IQ og barn med asperger mye usynlig IQ som kompenserer for lavere animalsk eh.. emosjonell IQ.

NB Si ifra om du ikke tok poenget i forrige innlegget. Vet du forresten om det er mulig for noen med asperger å score høyt på skriftlige EQ tester eller ha motoriske ferdigheter som gjør en mindre utsatt for skade ved uhell ?

Jeg hadde problemer med å ta innlegget ditt alvorlig ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ensom asper

Var mobbingen verre når du var 13 - 16 år. Og i så tilfelle, hvordan har du holdt ut så lenge ?

mvh

Den var like jævlig da, men det føles egentlig jævligere nå siden jeg er voksen og jeg blir plaga av drittunger.

Jeg tør nesten ikke gå ut fordi jeg er så i helspenn!

Det går faenmeg homorykter om meg i hjembyen min i tillegg til at de ser på meg som tilbakestående.

Når jeg er i en annen by er det ingen som kjenner meg og det er befriende å gå rundt uten å bli plaget, men noian henger i og jeg føler meg ikke fri! Har vurdert å selge leiligheten min og flytte til en storby, men jeg går på attføring og har lite med penger. Skal til psyko(log)en min nå på tirsdag. Jeg har nevnt det med mobbinga og noian mange ganger men nå må jeg ha hjelp!!

Faen som jeg savner å ha dame. Har vært i kontakt med noen på nettet, men hu siste har ikke svart meg på ei uke, hun har vel skjønt at jeg er som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke asperger da

Jeg hadde problemer med å ta innlegget ditt alvorlig ja!

Ok, det forstår jeg igrunnen godt.

Til poenget, det jeg mente å si var at det ikke er deg som person mobberene går etter, det er kroppsspråket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var like jævlig da, men det føles egentlig jævligere nå siden jeg er voksen og jeg blir plaga av drittunger.

Jeg tør nesten ikke gå ut fordi jeg er så i helspenn!

Det går faenmeg homorykter om meg i hjembyen min i tillegg til at de ser på meg som tilbakestående.

Når jeg er i en annen by er det ingen som kjenner meg og det er befriende å gå rundt uten å bli plaget, men noian henger i og jeg føler meg ikke fri! Har vurdert å selge leiligheten min og flytte til en storby, men jeg går på attføring og har lite med penger. Skal til psyko(log)en min nå på tirsdag. Jeg har nevnt det med mobbinga og noian mange ganger men nå må jeg ha hjelp!!

Faen som jeg savner å ha dame. Har vært i kontakt med noen på nettet, men hu siste har ikke svart meg på ei uke, hun har vel skjønt at jeg er som jeg er.

Har du testet hvordan mobberene reagerer hvis du blånekter for noe uvesentlig som de vet er sant ?

Prøv.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ensom asper

Ok, det forstår jeg igrunnen godt.

Til poenget, det jeg mente å si var at det ikke er deg som person mobberene går etter, det er kroppsspråket.

Nei, det er "legenden" om meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ensom asper

Har du testet hvordan mobberene reagerer hvis du blånekter for noe uvesentlig som de vet er sant ?

Prøv.

Mvh

Jeg blånekter ikke for noe!

Homoryktene er fake, og det samme er all den andre mobbinga!

Problemet er at jeg ikke får være noe annet enn en jævla mongo i hjembyen min! Og det har føkka opp huet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blånekter ikke for noe!

Homoryktene er fake, og det samme er all den andre mobbinga!

Problemet er at jeg ikke får være noe annet enn en jævla mongo i hjembyen min! Og det har føkka opp huet mitt.

Det som er feil er å la seg utspørre av tenåringer uten noen som helst politimyndighet. Hvis du blånekter for noe uvesentlig og slik viser deg som både vrangvillig og ute etter å lure spørreren trill rundt, mister mange interessen.

Er det fordi du er forfulgt av ungdommer ute etter å mobbe deg at du har fått på deg et homo rykte. Det må være feil eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ensom asper

Det som er feil er å la seg utspørre av tenåringer uten noen som helst politimyndighet. Hvis du blånekter for noe uvesentlig og slik viser deg som både vrangvillig og ute etter å lure spørreren trill rundt, mister mange interessen.

Er det fordi du er forfulgt av ungdommer ute etter å mobbe deg at du har fått på deg et homo rykte. Det må være feil eller ?

Grunnen til det er at jeg "kobler ut" noen ganger når ting blir kjedelige og det er for mange folk rundt meg. Jeg har hørt at andre med Aspergers har det også og at de kaller det "shutdowns". Når jeg får det sitter jeg og skjærer grimaser eller "gliser" og noen har fått det for seg at jeg prøver å sjekke opp menn, og at det er derfor jeg "gliser". Jeg er hetero, men jeg har forlengst gitt opp å få meg dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blånekter ikke for noe!

Homoryktene er fake, og det samme er all den andre mobbinga!

Problemet er at jeg ikke får være noe annet enn en jævla mongo i hjembyen min! Og det har føkka opp huet mitt.

Jeg skjønner at det vil koste litt, men jeg tror absolutt du vil ha godt av å komme vekk fra et slikt sted.

Jeg ble selv mobba i grunnskolen, men da jeg skiftet miljø helt når jeg startet på en videregående skole der så å si ingen fra hjembygda mi gikk, så ble livet et helt annet, ingen som hadde forutinntatte og feilaktige inntrykk av hvem jeg var. Det var faktisk redningen for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...