Gå til innhold

Lære touch


Gjest touchdamen

Anbefalte innlegg

Gjest touchdamen

Jeg leter og leter, etter et touchlæringsprogram. På norsk! Finnes masse amerikanske, men det passer jo ikke med norsk tastaturoppsett. Er det noen som aner hvor jeg kan skaffe det? Helst uten å blakke meg helt? På forhånd takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fins det kurs for det fremdeles? Tomlene skal være fri i utgangspunktet og legg så fra venstre mot høyre hendenes andre 4 fingre på a, s, d, f, j, k, l og ø. G og h skal altså være tomme. Så øver, øver, øver og øver du! Finn deg tekster og skriv av, evt. dikt selv. Bruk en god håndleddsstøtte og ha passe høyde på skrivebordet og en god stol. Jeg skriver sikkert ikke helt "godkjent" touch, men det går da sannelig fort unna når jeg setter i gang! :o) Noe kurs har jeg imidlertid aldri gått, bare minst 10 års erfaring med tasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt å lære seg touch-metoden. Jeg kan det ikke og må se på tastaturet hele tiden for å skrive riktig. Ikke at jeg unngår feil for det da:-)

Mange ganger jeg skriver lange setninger for så å kikke opp på skjermen og da står det ikke en dritt der.......faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...