Gå til innhold

Flere småting


Gjest takker for svar

Anbefalte innlegg

Gjest takker for svar

Samboeren min på 36 år er ikke så glad i å dra til legen for å sjekke ut "småting" som dukker opp. Håper du kan gi meg svar på noe av det.

I går oppdaget jeg noen gule klumper på innsiden av nederste øyelokkene hans. Han er litt slapp til tider og da dro jeg litt ned nederste øyelokket for å se om fargen var bra(sjekke om han hadde jernmangel). Det jeg da oppdaget var flere små gule/hvite klumper. Hva kan dette være? Dette må ha kommet de siste månedene.

Han har tatt blodprøver for et par måneder siden og legen fant ikke noe unormalt. Men hvorfor er han så slapp ofte? Greit nok at han har en ganske slitende jobb, men han er jo bare 36 år? Hva slags tester syns du han bør ta neste gang han drar til legen?

Den siste tingen jeg lurer på er hvorfor samboeren min har "merkelig" avføring. Han har sagt selv at avføringen hans er ofte ganske lys(har vært det til tider i flere år). Og den er ganske løs ofte. Den blir ikke så lett skylt ned i do heller og det ligger ofte slike småbiter i toalettet etter han har vært der. De flyter på en måte. Dette kan jo ikke være normalt? Hva kan det være. Bør han ta med avføringsprøve til legen?

vennlig hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...