Gå til innhold

Har du prøvd Comet cellulitt/slankekrem??


Gjest rumpestumpen

Anbefalte innlegg

Gjest rumpestumpen

Jeg har prøvd Comet nå i en periode. Celulittene mine har blitt litt bedre men jeg har rett og slett blitt feitere der jeg har smurt kremen på.

Jeg har smurt den på lårene og rumpa. Og lårene er nå større øverst oppe enn de noen gang har vært før. Dette er merkelig for jeg har ikke lagt på meg andre steder i det hele tatt. Kun der jeg har smurt kremen.

Merkelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rumpestumpen

Så veldig merkelig er det ikke. Cellulitt-kremer hovner opp huden. Slik blir cellulitter mindre synlig...

Hva?? Det har jeg aldri hørt før. Men det kan stemme faktisk fordi dette er helt merkelig. AKKURAT det området jeg har smurt kremen har blitt feitere. Rart at de kaller dette en slankekrem

Har du prøvd denne kremen eller har noen du kjenner hatt opplevelser med lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Hva?? Det har jeg aldri hørt før. Men det kan stemme faktisk fordi dette er helt merkelig. AKKURAT det området jeg har smurt kremen har blitt feitere. Rart at de kaller dette en slankekrem

Har du prøvd denne kremen eller har noen du kjenner hatt opplevelser med lignende?

Har ikke prøvd Comet nei. Men har lest hva Dr. Anker skrev om slike kremer.

Styrketrening hjelper på cellulitter. Og kanskje en Tonidren-kur, fåes på helsekost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...