Gå til innhold

Laste ned bilder\maleri på nett? Tips til maleri?


Gjest trenger bilder!

Anbefalte innlegg

Gjest trenger bilder!

Lurte på om d er noen plass på nettet der man kan laste ned (kopiere) bilder, som man da bare kan ramme inn?

Hvis noen vet..vet dere om noen bilder som passer sammen (trilogi??) ? Tenkte å ramme inn noen vanlige bilder, og prøve å få dem til å se litt ekte ut. Helst noen enkle fine bilder...gjerne av blomster eller høstfarger.. ;)

Tenkte også på å kjøpre sånne plakater av bilder...men siden d er lite butikker her, ville jeg kjøpe over nett.... men..hvor??

Får ikke noe fram når jeg søker på d..

Uansett...noen som kan komme med noen tips så blir jeg kjempefornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpe plakater på nettet kanskje? Tviler på at du vil ha særlig suksess med å laste ned gode bilder for å ramme inn, de aller fleste bilder på nettet har ikke bra nok oppløsning om du prøver å forstørre bildene.

Men om du ser på http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=posters finner du masse linker til nettsteder der du kan kjøpe "posters" på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...