Gå til innhold

hvilken mat er god å servere til mange?


Gjest god kveld

Anbefalte innlegg

Gjest god kveld

Skal feire 30-års dag.. trenger tips til mat som er enkel å lage samt god!! Har tenkt litt på å bestille koldtbord, men har litt lyst til å lage noe selv også. (Er ingen stor kokk.) Vet ikke hvor mange vi blir.. under 20 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å stelle i stand koldtbordet selv? kjøp inn masse godt brød og pålegg. Eggerøren og karbonadene steker du selv. Ikke så vanskelig.

Ellers kan du vel alltid mikse sammen en gryterett eller risotto. Bare du har en god salat og godt brød til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chili con carne. Enkelt å lage og innmari godt!

Si fra hvis du vil ha oppskrift!

Jeg skal også finne på no' servering ifbm. 30-års-lag (min manns...), og setter pris på oppskrift! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg igjen

Chili con carne. Enkelt å lage og innmari godt!

Si fra hvis du vil ha oppskrift!

Bare kom med oppskriften, du:) Vet ikke om det blir det, men trenger en oppskrift. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...