Gå til innhold

Utstående ører


Chris3

Anbefalte innlegg

Jeg har litt for utstående ører, og jeg lurte på om jeg kan gjøre noe med det utennom å ta en opperasjon?

F.eks. hjelper det å bruke lue mye, klemme ørene mot hodet etc.?

Jeg er 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med dobbeltsidig tape ? ;)

Neida..

Enten må du akseptere de ørene du har ellers er det mulig å fikse på det kirurgisk. Tror det er et ganske vanlig og enkelt inngrep.

Hårsveisen og hodeplagg har litt å si for hvordan ørene framstår, men jeg tror ikke man kan klemme ørene på plass ved å gå med stram lue.

Er dette noe med ørene noe som de fleste ville skjønne er et problem for deg, eller er det noe du har fått for deg?

(Hadde sjøl mange fikse ideer om kroppen min da jeg var 14, men 9 år senere syns jeg ingen av de tingene har betydning)

Kan hende du syns ørene dine er sjarmerende og kule om noen år?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...