Gå til innhold

Bør jeg banke henne?


Pappa Bjørn

Anbefalte innlegg

For en stund siden lånte jeg bort en av bilene mine. I dag dumpet det ned en purring på en parkeringsbot som stemmer overens med de dagene jeg lånte den bort, og det var på et sted jeg ikke har vært. Det er altså ingen tvil om at det er hun som lånte bilen som har fått boten. Vedkommende har også innrømmet dette, men unnskylder seg med t den rett og slett har falt i glemmeboken.

Bør jeg banke dritten av vedkommende eller sette fyr på huset eller noe sånnt? Det bør vel kanskje sies at hun som lånte bilen er min Mor, og for litt siden fikk vi noen tusen i gave av henne.

Jeg er litt i tvil, for det er en alle tiders flott mor, svigermor og bestemor. Hva ville dere andre gjordt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...