Gå til innhold

Gresset ikke grønnere....


Gjest Lille Lene

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Lene

Jeg angrer på at jeg flyttet fra ex'en min. Jeg savner ham veldig. Er jeg helt gal som tenker slik når det var jeg selv som valgte å gjøre det slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var det da jeg gjorde det slutt med samboern min og... men han savner meg også, så vi valgte å prøve igjen og nå har vi det kjempefint og lagt alt det gamle bak oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han ennå singel? Har dere kontakt?

Gikk du fordi du ville være sammen med en annen?

Hadde dere det egentlig ganske bra, eller tenker du nå at det sikkert vil kunne fungere hvis bare du eller han forandrer dere litt..?

Kanskje er det ikke for sent, alle kan gjøre feil.. Hvis du er ydmyk og innrømmer at du gjorde noe fryktelig dumt ved å gå, så kanskje han er villig til å prøve på nytt?

Veldig mye hvis, om og kanskje.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordringen er vel å forklare ham hvorfor du gjorde det slutt. Kjæresten min gjorde det i februar, men kom tilbake etter 3-4 uker. Nå gjorde hun det igjen for 3 uker siden, men vi har vært mye sammen siden; hun klarer ikke å miste meg, virker det som. Og jeg forstår ingen verdens ting, arme mann..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordringen er vel å forklare ham hvorfor du gjorde det slutt. Kjæresten min gjorde det i februar, men kom tilbake etter 3-4 uker. Nå gjorde hun det igjen for 3 uker siden, men vi har vært mye sammen siden; hun klarer ikke å miste meg, virker det som. Og jeg forstår ingen verdens ting, arme mann..:-)

Og du tar henne inn i varmen igjen omatt og omatt?

Har du ingen stolthet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorenstein

Er han ennå singel? Har dere kontakt?

Gikk du fordi du ville være sammen med en annen?

Hadde dere det egentlig ganske bra, eller tenker du nå at det sikkert vil kunne fungere hvis bare du eller han forandrer dere litt..?

Kanskje er det ikke for sent, alle kan gjøre feil.. Hvis du er ydmyk og innrømmer at du gjorde noe fryktelig dumt ved å gå, så kanskje han er villig til å prøve på nytt?

Veldig mye hvis, om og kanskje.. :-)

Jeg gikk fra ham delvis fordi jeg ville være sammen med en annen og delvis fordi vi ikke passet sammen, det var en del "praktiske" ting som ikke fungerte og vi er for ulike.

Jeg savner ham nå, men det går vel over med tiden. Etter en stund husker man bare de positive tingene man hadde sammen, og de negative tingene er glemt. Jeg savner ham egentlig ikke som kjæreste, men som venn. Vi hadde så mange interessante samtaler, og han støttet meg i vanskelige perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorenstein

Jeg gikk fra ham delvis fordi jeg ville være sammen med en annen og delvis fordi vi ikke passet sammen, det var en del "praktiske" ting som ikke fungerte og vi er for ulike.

Jeg savner ham nå, men det går vel over med tiden. Etter en stund husker man bare de positive tingene man hadde sammen, og de negative tingene er glemt. Jeg savner ham egentlig ikke som kjæreste, men som venn. Vi hadde så mange interessante samtaler, og han støttet meg i vanskelige perioder.

Ja, det er forresten jeg som er Lille Lene. Har visst brukt litt forskjellig nick her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk fra ham delvis fordi jeg ville være sammen med en annen og delvis fordi vi ikke passet sammen, det var en del "praktiske" ting som ikke fungerte og vi er for ulike.

Jeg savner ham nå, men det går vel over med tiden. Etter en stund husker man bare de positive tingene man hadde sammen, og de negative tingene er glemt. Jeg savner ham egentlig ikke som kjæreste, men som venn. Vi hadde så mange interessante samtaler, og han støttet meg i vanskelige perioder.

Der har du visst svaret ditt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...