Gå til innhold

Klarte ikke å la vær


susi33

Anbefalte innlegg

det er en stund siden jeg har skrevet inn nå, men det har gått veldig opp og ned.akkurat nå går jeg uten antideprissiva, skal kanskje begynne på nye om ca 1 og en halv uke,men psykiateren mente at jeg burde gå uten sånne medisiner i ca 3 uker for å få luftet ut kroppen, men jeg er redd for at når jeg begynner på nye medisiner, så kanskje de heller ikke virker, for jeg har kronisk depresjon og har prøvd så mange medisiner , men de har ikke virket.

Er det noen der ute som har den diagnosen og som har fått noen medisiner som hjelper for de ?

jeg er ganske selvdestruktiv av meg, har i alle år kuttet meg opp, men jeg gjør det bare på overarmene, for jeg vil ikke at andre skal se det.men jeg har ikke kuttet meg opp siden tidligerei år, men i natt klarte jeg ikke å la vær, jeg var så deprimert og sinna, så jeg kuttet meg opp, og denne gangen kuttet jeg meg mer opp en jeg noen gang har gjort før, så jeg måtte på legevakta å sy og selvfølgelig har terapauten fri til uken.

den eneste medisinen jeg går på nå er xanor,men når jeg er så dårlig som jeg er nå, så tar jeg mer en det jeg skal og da blir jeg bare ennå mere deppe og sinna på meg selv for at jeg er så svak som ikke klarer å holde meg til den dosen som jeg skal ta

jeg syns livet er så meningsløst nå, har ikke ork til å gjøre noen ting, jeg trodde at det ville hjelpe å avreagere,men det hjalp ikke så mye, jeg er bare så lei av livet, men jeg tenker heldigvis ikke på selvmord.

håper det er noen der ute som kanskje har noen tips om medisiner som kan hjelpe de som har problemermed å få medisiner til å virke,

for jeg tror psykiateren som jeg går til når det gjelder medisiner,, jeg tror ikke han vet hva han skal gjøre, føler vel egentlig at han har gitt opp, og da er det vel ikke så rart at jeg gir opp.

ja det her ble et langt innlegg håper at noen orker å lese det og har noen gode råd å komme med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvd alternativ behandling? Healing osv?

har nettopp begynt med å ta akpuntur mot angst og depresjon, håper det hjelper, for det kan ikke fortsette på denne måten.de siste dagene så har jeg hatt problemer med å få sove på natta, jeg fikk to imovane på legevakta, tok en nå i kveld og tenkte at nå skulle jeg nok få sove godt, men jeg våknet etter ett par timer.det jeg trenger nå er å få sove mye sånn at jeg slipper å tenke så mye,og jeg røyker veldig mye så og det merkes på halsen, nei livet er noe dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...