Gå til innhold

En blå Løk


Gjest simen14

Anbefalte innlegg

Hei! Mamman min har bursdag i dag og hun ønska seg Jørn Hoel/En blå løk-plata i bursdagsgave!! Men nå er CD-butikkene stengt her så eneste utvei er å laste ned plata. Jeg veit det kanskje ikke er så politisk korrekt, men det er iallefall til en god sak.....

noen som kan hjelpe? på forhånd takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du vært litt tidligere ute kunne du bestilt den på en av platesjappene på nettet... Eller kanskje du kan gi et "gavekort" (hjemmelaget sådan) på plata, hvis du bestiller den fra nettet, slik at hun vet at hun får den, det tar bare noen dager... :-)

Her er oversikt over norske nettbutikker som selger musikk: http://www.startsiden.no/kategorier/nettbutikker/musikk/index.html

Jeg har handla hos Zailor sjøl, var fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...