Gå til innhold

Tatt i å røyke hasj og vandelsattest.


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

for 3 år siden satt jeg hos noen kompiser og vi røykte mariuana. Dette er ikke noe jeg er stolt av og har sluttet med det nå. Problemet er at det den gang var noen som tipset politiet og vi ble tatt. Det verste var at venninna mi og et par andre ble tatt med amfetamin i tillegg og jeg fikk del av skylda så lenge jeg oppholdt meg med dem.

Dette har selvfølgelig kommet på rullebladet og nå sliter jeg litt. Jeg går nemlig 3 året på sykepleierhøyskolen og det viser seg at vi fra neste år må levere vandelsattest når vi søker jobber.

Noen som vet nøyaktig hva som skal vises på denne attesten?

Jobbet i barnehage for noen år siden. Da måtte vi vise vandelsattest som bekreftet at vi ikke tidligere var dømt for seksuelle overgrep.

Gjelder sykepleieatesten tilsvarende? Eller er de ute etter å sile ut rusmisbrukere eller annen kriminalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke registert på deg lenger.. Er der i ett eller to år, og så lenge du ikke blir tatt flere ganger (snill gutt ; )blir prikken borte. Så du kan nok ta det helt med ro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...