Gå til innhold

Hva skjedde med meg i går?


Gjest Ny @dag

Anbefalte innlegg

Jeg kjente meg rastløs da jeg så på tv med familien i går kveld.Det kriblet inni meg og jeg vandret hvileløst fra rom til rom.da jeg til slutt satte meg ned igjen og dattern min skulle krype opp i fanget mitt så orket jeg ikke at hun var nær meg, det var ubehagelig og jeg følte nesten en smerte ved berøring.

Gikk å la meg tidlig, sovnet fort. Våknet ved 03 tiden at hjertet mitt slo fort, jeg svette og frøs,var kvalm og følte at jeg ville kveles.

Jeg ble så redd....Kjente at jeg bare ville gråte, men tillot meg det liksom ikke...

Så var det som en demning som brast, jeg bare gråt og gråt i flere timer, puten var gjennomvåt.... Sovnet i 07 tiden.

Sto opp ved 10 tiden og har det bra nå. Hva skjedde ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...