Gå til innhold

Dårlige erfaringer.... Synspunkter?


Gjest experiensa

Anbefalte innlegg

Gjest experiensa

Har opplevd å få puppene knadd og eltet som om de var en brøddeig. Ikke gjør dette gutter! Det er ikke godt! En annen "pulte" øret mitt med tunga. Måtte nesten helle ut alt spyttet etterpå. Noen tror at klitoris tåler alt. Bare å kna i vei liksom, jo hardere jo bedre. Det virker også som analsex er noe man bare kan kjøre i vei med. Stikker den inn uten forberedelse og kjører på. Dette gjør jævlig vondt. Ikke gjør det!

Jeg gjør sikkert mye feil med gutter også. Vi har sikkert mye å lære av hverandre. Noen med gode/dårlige erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men seriøst! Det er mange slike gutter/menn der ute. Hvor finnes de som kan sakene sine?

Du må nok gjøre jobben selv. Fortelle og forklare, så du blir fornøyd. Vi er alle forskjellige, og mannfolk liker klar tale. Svinser man for mye rundt grøten, så fatter dem aldri poenget.

Innlegget ditt var dritbra - *mimrer tilbake til ungdomstida*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaken er som baken. Det du nevner er det mange som liker - ja, også å få klitoris hardt massert.

Du må bli flinkere til å signalisere/si hva du liker! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh faen. Jeg var sikker på at tungknulling av øret, hardbarka puppeknaing til brystene er hovne, samt å smelle pikken ut av vagina og inn i ræva på dama uten at hun rekker å reagere, var måten å gjøre det på.

Max ugull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest experiensa

Du må nok gjøre jobben selv. Fortelle og forklare, så du blir fornøyd. Vi er alle forskjellige, og mannfolk liker klar tale. Svinser man for mye rundt grøten, så fatter dem aldri poenget.

Innlegget ditt var dritbra - *mimrer tilbake til ungdomstida*

Ja, du har kanskje rett. Klar tale er nok det som funker... :) Det verste er at jeg ikke er ungdom.. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest experiensa

Åh faen. Jeg var sikker på at tungknulling av øret, hardbarka puppeknaing til brystene er hovne, samt å smelle pikken ut av vagina og inn i ræva på dama uten at hun rekker å reagere, var måten å gjøre det på.

Max ugull.

Hadde alle vært som deg SDD, så hadde den seksuelle verdenen vært mer enn en fryd å leve i... Du kan dine saker! Det skal du ha!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde alle vært som deg SDD, så hadde den seksuelle verdenen vært mer enn en fryd å leve i... Du kan dine saker! Det skal du ha!! :)

Hvordan du vet dette er et mysterium for meg med mindre du til vanlig bruker et annet nick, men du har selvsagt rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan du vet dette er et mysterium for meg med mindre du til vanlig bruker et annet nick, men du har selvsagt rett :)

Tanken har ikke slått deg at vedkommende kanskje går ut fra irl? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest experiensa

Hvordan du vet dette er et mysterium for meg med mindre du til vanlig bruker et annet nick, men du har selvsagt rett :)

Jeg har fått med meg litt av hvert jeg... Du kunne sikkert startet sexkurs og tjent deg styrtrik. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest experiensa

Tør jeg spørre om alder?

Jeg er vel kanskje ungdom i manges øyne. Er 23 år. Har vært i et langt forhold og er nå ute på jakt igjen. I forholdet fungerte alt bra, så det er vel kommunikasjon som er stikkordet. Men uansett så synes jeg ikke at det er for mye forlangt med litt basiskunskap. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken har ikke slått deg at vedkommende kanskje går ut fra irl? ;)

Jo, den tanken slo meg, og det var derfor jeg tenkte at skapningen kanskje brukte et annet nick til vanlig, eventuelt har brukt et annet nick tidligere.

Det er jo dolere som har vært så heldig å få en aldri så liten leksjon i sex av meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått med meg litt av hvert jeg... Du kunne sikkert startet sexkurs og tjent deg styrtrik. ;)

Jeg vurderer å starte en sexskole for jenter, med praktisk eksamen hvor jeg er sensor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...