Gå til innhold

Gjør jeg noe galt?


aiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde alle med et minimum av (anotomiske) kunnskaper nå visste at de fleste jenter ikke kommer ved penetrering alene...liksom? Årsaken ligger noen cm lenger opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om dette før, men jeg sier det igjen jeg. Det må ikke være kun mannens ansvar at dere begge to skal få orgasme under samleie. Du må rett og slett hjelpe til litt selv.

Dette kommer han helt sikkert til å tenne på. Kos med deg selv, med og rundt klitoris altså, under samleie, finn en stilling der det er godt for dere begge og du kommer til.

Hører mange synes dette er flaut, men det er bare tull, det er det slett ikke. Vær stolt over at du kan gi deg selv slik nytelse, og nyt resultatet når du både blir stimulert inni og utenpå samtidig!

Alternativet er at han onanerer deg til orgasme før samleie, da blir du god og våt, eventuelt etterpå... hvis han orker og har lyst da... ellers kan du jo onanere selv etterpå, i armkroken hans.

Stimuler klitoris under samleie altså. Dette er eneste og beste måten, iallfall i begynnelsen... så håper jeg du får bedre samleier i fremtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er normalt.

Hvis du søker på "orgasme"/ "manglende orgasme" etc øverst til høyre på siden her så vil du få søttentusen spørsmål og svar i fra folk i samme situasjon.

Jeg vil også anbefale å lese en bok om seksualitet, f.eks. "Sex, ja takk" skrevet av sexologen på forumet her. Det er veldig nyttig å lære teori.

Som en på forumet her har sagt: før man gir seg i veg med å skru på en bil har man innhentet litt informasjon om hvordan ting henger sammen.. Det hjelper mye når det gjelder å lære det motsatte kjønn å kjenne. Jeg skulle ihvertfall ønske at jeg hadde lest et par bøker før jeg ble 20, så hadde jeg forstått litt mer av det jeg drev med samt at jeg hadde fått mer utbytte av det og vært litt mindre usikker..

Søk kunnskap om sex, hvordan menn og kvinner er forskjellige, og hva som skal til for å få orgasme. Mye er individuelt, men mye er likt fra kvinne til kvinne.

Men viktigst av alt: spør partneren din(!). Mye av fasiten har du rett foran deg... bare h*n kan svare på hvordan det er aller best for han/henne.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

Vanlig det. Klitoris ligger jo utenfor... rør den selv, eller la mannen røre den til det går for deg før penetrering. Sitt oppå ham og len deg forover så klitoris blir stimulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jøtul jenta

Vi har snakket om dette før, men jeg sier det igjen jeg. Det må ikke være kun mannens ansvar at dere begge to skal få orgasme under samleie. Du må rett og slett hjelpe til litt selv.

Dette kommer han helt sikkert til å tenne på. Kos med deg selv, med og rundt klitoris altså, under samleie, finn en stilling der det er godt for dere begge og du kommer til.

Hører mange synes dette er flaut, men det er bare tull, det er det slett ikke. Vær stolt over at du kan gi deg selv slik nytelse, og nyt resultatet når du både blir stimulert inni og utenpå samtidig!

Alternativet er at han onanerer deg til orgasme før samleie, da blir du god og våt, eventuelt etterpå... hvis han orker og har lyst da... ellers kan du jo onanere selv etterpå, i armkroken hans.

Stimuler klitoris under samleie altså. Dette er eneste og beste måten, iallfall i begynnelsen... så håper jeg du får bedre samleier i fremtiden!

Herregud noe så kjipt somå ligge å onanerer etterpå?? Da haddejeg følt meg ensom selv om jeg var der med ham. Sex mollom to personer betyr jo nettopp at disse to skal ha sex med HVERANDRE ikke onanere hver for seg eller noe.. DET sexlivet du beskriver hadde jeg gått lei fort.. Heldigvis er min kjæreste opptatt av min kropp og nytelse også og ikke bare sin egen, akkurat som omvendt, så vi koser heller med hverandre når vi har sex sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud noe så kjipt somå ligge å onanerer etterpå?? Da haddejeg følt meg ensom selv om jeg var der med ham. Sex mollom to personer betyr jo nettopp at disse to skal ha sex med HVERANDRE ikke onanere hver for seg eller noe.. DET sexlivet du beskriver hadde jeg gått lei fort.. Heldigvis er min kjæreste opptatt av min kropp og nytelse også og ikke bare sin egen, akkurat som omvendt, så vi koser heller med hverandre når vi har sex sammen...

joda, men det går an en gang i blant vet du. trenger ikke være likt hver gang. og man er jo ikke helt samstemte hver gang heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tilfreds

Jeg trodde alle med et minimum av (anotomiske) kunnskaper nå visste at de fleste jenter ikke kommer ved penetrering alene...liksom? Årsaken ligger noen cm lenger opp..

hva skal vi med en penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tilfreds

Tilfredsstille oss selv vel - hva trodde du..?

Peniser er tydeligvis oppskrytt i så fall når jeg leser svarer her på forumet. De færreste damene får orgasme bare ved penis. Så hva skal vi med en penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peniser er tydeligvis oppskrytt i så fall når jeg leser svarer her på forumet. De færreste damene får orgasme bare ved penis. Så hva skal vi med en penis?

Vet ikke hva dere jentene skal med en, men vi gutta bruker den ofte til å tilfredsstille oss selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tilfreds

Vet ikke hva dere jentene skal med en, men vi gutta bruker den ofte til å tilfredsstille oss selv:-)

Nå fikk jeg bekreftet det jeg alltid har ment at sex er en egoistisk greie fra mannens side - en overfølsom penis og en ufølsom vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg bekreftet det jeg alltid har ment at sex er en egoistisk greie fra mannens side - en overfølsom penis og en ufølsom vagina.

Jeg håper du spøker - slik som jeg gjør det.

For hvis ikke, så synes jeg litt synd på deg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tilfreds

Jeg håper du spøker - slik som jeg gjør det.

For hvis ikke, så synes jeg litt synd på deg......

Blablabla. Spøker og ikke spøker. Det er vel en sannhet med modifikasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blablabla. Spøker og ikke spøker. Det er vel en sannhet med modifikasjoner?

Tror det er individuelt hva kvinner får ut av kun penisen, men det avhenger jo også av stillinger og hvordan klitoris også blir stimulert.

Den erfaringen jeg har er i hvert fall at kvinner setter pris på penisen også under et samleie - selv om det er mye som kan gjøres uten at penisen er direkte involvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tilfreds

Tror det er individuelt hva kvinner får ut av kun penisen, men det avhenger jo også av stillinger og hvordan klitoris også blir stimulert.

Den erfaringen jeg har er i hvert fall at kvinner setter pris på penisen også under et samleie - selv om det er mye som kan gjøres uten at penisen er direkte involvert:-)

Skjønner hvorfor sex betyr mer for menn enn for damer. Vi er forskjellige. Dette med at kvinner og menn er like er noe tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvorfor sex betyr mer for menn enn for damer. Vi er forskjellige. Dette med at kvinner og menn er like er noe tull.

Jeg tror ikke at sex betyr mer for menn enn for kvinner.

Min erfaring igjen er at sex betyr svært mye for mange kvinner - heldigvis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...