Gå til innhold

Skal møte en på tirsdag


Gjest hva mener dere

Anbefalte innlegg

Gjest hva mener dere

Har chattet med en på nettet i kveld og avtalt og møtes på tirsdag på en kafe. Vi snakket åpent om sex og sexuelle behov. Noen som har erfaringer med sånne møter. Jeg trenger rett og slett et reelt knull nå, drømmer om å bli tilfredsstilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe galt i det der.

Det er mange som har gjort det før deg, og det har vel gått både dårlig og bra for folk. Se han ann når dere møtes, men ikke innbill hverandre noe voldsomt før dere møtes. Kjemien kan tross alt stemme bra på telefon og på nettet, men når dere møtes kan det selvsagt bli en nedtur.

Det er heller ikke dumt å sende noen bilder til hverandre før dere treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harrymann

nå er jo ikke jeg en kvinne da..

men de gangene jeg har truffet folk fra internett så har det ikke vært vellykket. Men de jeg har truffet var ikke for å knulle... ihvertfall ikke mmed en gang.

jeg hadde nok gjort det du tenker på. Kan neppe skade..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke selv erfaringer, men synes det virker bedre å treffes over en kopp kaffe i stedet for i fylla f.eks.

Da er heller ikke dømmekraften svekket.

Stå på du. kjør løpet og nyt situasjonen hvis kjemien føles riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du virkelig bare ute etter sex? Er det bare derfor du møter vedkommende? Jeg synes det er et veldig dårlig utgangspunkt å møte noen første gangen med den tanken i bakhodet at du skal ha sex med vedkommende.

Håper du i det minste bruker prevansjon, i hvert fall kondom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvorfor ikke? Du er fornuftig som avtaler møte på et offentlig sted.

Klaffer det ikke så klaffer det ikke, men du har jo ingenting å tape.

Lykke til og knull i veg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva mener dere

Er du virkelig bare ute etter sex? Er det bare derfor du møter vedkommende? Jeg synes det er et veldig dårlig utgangspunkt å møte noen første gangen med den tanken i bakhodet at du skal ha sex med vedkommende.

Håper du i det minste bruker prevansjon, i hvert fall kondom!!!

Ja jeg er først og fremst ute etter sex, men jeg har ikke planlagt at det skal skje på en kafe når vi møtes første gang. Jeg må like fyren, og kunne prate med han for å tenne på han. Jeg er nyskilt og ønsker ikke en ny mann, men sex må jeg ha. Prevensjon er ikke noe problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

Ja jeg er først og fremst ute etter sex, men jeg har ikke planlagt at det skal skje på en kafe når vi møtes første gang. Jeg må like fyren, og kunne prate med han for å tenne på han. Jeg er nyskilt og ønsker ikke en ny mann, men sex må jeg ha. Prevensjon er ikke noe problem

Du må ha sex.. kjøp en vibrator da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva mener dere

Du må ha sex.. kjøp en vibrator da...

Det er ikke det samme som ordentlig sex. Jeg har ikke øyekontakt med vibratoren, kan ikke kline med den og den gir meg ikke massasje for å nevne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt i det der.

Det er mange som har gjort det før deg, og det har vel gått både dårlig og bra for folk. Se han ann når dere møtes, men ikke innbill hverandre noe voldsomt før dere møtes. Kjemien kan tross alt stemme bra på telefon og på nettet, men når dere møtes kan det selvsagt bli en nedtur.

Det er heller ikke dumt å sende noen bilder til hverandre før dere treffes.

Høres spennende ut.

Det hadde ikke gjort noe å sett person på bilde først.

Dere har vel "snakket" på nett så da er dere vel på bølgelengde, hvis ikke en av dere bløffer for mye.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elisabeth16

Jeg møtt min eks på nettet sist sommer han var 15 og jeg var 15 vi dro på telttur var veldig vellykket. Neste gang jeg skulle møte en viste det seg han var 40 var derfor veldig redd. Tar mine forhåndsregler, må se bilde av vedkommende, møte han offentlig sted. Har møtt en etterpå han var 23 år det var et hærlig møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...