Gå til innhold

Kort ullundertøy til større barn


Dot1365380581

Anbefalte innlegg

Nå når det går mot kaldere dager er ull underst det beste. Stillongs/strømpebukser med og uten fot finnes det masse av, men det er ikke lett å finne kort undertøy i ull. Men nå har jeg funnet noe som virkelig er bra, fra Norway Knitting. Det er unisex T-skjorter og truser i myk tykk grovstrikket ull, trusene er selvsagt uten smekk og nokså høye på livet. De er merket parallelt med herre- og damestørrelser, Medium er f eks damestr 42 og herrestørrelse 48-50. De går ned til XS, dvs ca 14 år, og fås både i offwhite, marine og sort. Jeg har kjøpt et par sett til gutten min på 13, og både han og jeg er svært fornøyd!

PS: Det er et problem at de stort sett selges på homeparties, via et firma som heter Ullparty. Men både i Bergen og Stavanger har de egne forretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Truser i ull ? Hvordan får du dem rene ? Og hva er vitsen ?

Ullundertøy er varmt og mykt, og det holder varmen også når det blir fuktig. Og det er ikke noe problem å holde rent, moderne ullundertøy vaskes i maskin på 40 gr.

Prøv det selv - vår familie er svært fornøyd.

Dot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høres ikke særlig hygienisk ut

Ullundertøy er varmt og mykt, og det holder varmen også når det blir fuktig. Og det er ikke noe problem å holde rent, moderne ullundertøy vaskes i maskin på 40 gr.

Prøv det selv - vår familie er svært fornøyd.

Dot

Underbukser blir ikke rene på 40 grader.

Vi bruker mye ull, men ikke i truser. Det skjønner jeg fortsatt ikke vitsen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ullundertøy er varmt og mykt, og det holder varmen også når det blir fuktig. Og det er ikke noe problem å holde rent, moderne ullundertøy vaskes i maskin på 40 gr.

Prøv det selv - vår familie er svært fornøyd.

Dot

Jeg hadde ikke brukt ullundertøy, da hadde jeg i tilfelle hatt vanlig truse (g-string f.eks.) under eller brukt truseinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...