Gå til innhold

kul på testikel - kreft???


Hjeeeeelp !!

Anbefalte innlegg

det skjedde i går... jeg bynte å få litt ondt i høyre testikel og når jeg kom hjem så jeg en kul på høyre testikel og den er sykt ond å ta på !! kjenner ut som den er hard pluss mye slanger der kulen er å som er ganske myke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest isholdeskald

Jeg synes ikke du skal vente til imorgen. Du kan nemlig ha fått en testikkelvridning (slapp av, ikke tenkt kreft - det er flere muligheter enn det jeg nevner!) - og testikkelvridning gjør veldig vondt og bør opereres omgående. Omgående!! Så IKKE VENT TIL IMORGEN. DRA PÅ LEGEVAKTA NÅ - UMIDDELBART!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isholdeskald

Jeg synes du skal kontakte legen din i morgen siden den er hoven og gjør vondt.

Hei hare!

Skal vi gjette på om fyren over hørte på ditt eller mitt råd:)!! Det blir spennende, om han kommer tilbake: Hva var det som feilte ham? Og hva slags behandling? Kreft var det neppe.. Det virket mere inflamatorisk, vil nå jeg si.. Eller rett og slett en skade, som f.eks. testikkelvridning, som bør opr. innen 6-7 timer iflg. tilgjengelig litteratur, hvis man vil unngå muligheten for sterilitet. Det går det jo an å si nå:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...