Gå til innhold

Kan det være en spontanabort?


Gjest hjelp, er litt redd nå!

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp, er litt redd nå!

I mange uker nå har jeg følt meg rar i kroppen, vært trøtt, svimmel, hatt fett hår og fet hud. Mensen kom ikke, og jeg trodde jeg var gravid.

Tok to graviditetstester, men de var begge negative.

I går fikk jeg mensen. Fikk bare masse blod på papiret da jeg tørket meg. Puttet inn en tampong. Hadde vanvittige menssmerter utover kvelden. Da jeg skulle ta ut tampongen igjen, var det bare brun utflod på den og nesten ikke noe blod.

Sov med bind i natt, og det var bare noen mørkerøde klumper og litt blod i det. Jeg pleier å blø masse når jeg har mensen, så dette er ikke som vanlig!

Da jeg satt på do istad og skulle tørke meg, så jeg at det kom masse seigt, rødt slim som jeg kunne dra ut i lange tråder. Det har jeg heller aldri hatt før!

En venninne av meg mener at jeg kan ha hatt en tidlig spontanabort, kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvor lenge etter du ventet mensen tok du testene? Du skjønner jeg tok også en test en gang som ble negativ, og fikk deretter noe som lignet mensen, bare at det var klumpete og sånn som du beskriver... så jeg gikk til legen der jeg fikk vite at jeg var gravid alikevel...

Jeg hadde sannsyligvis tatt testen for tidlig, noen skiller nemlig ikke ut det hormonet som testene sjekker før senere i svangerskapet! Jeg tror at en spontanabort vil oppleves mye vondere og omfatte mye mer blod... mitt tips er å oppsøke lege!! Vennlig hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonyme frue

Hvor lenge gikk du over tiden?

Hadde en spontanabort for mange år siden og det var nesten som det du har beskrevet. Krampesmerter en halv dag etter at blødningen begynte. Blødningen kraftigere enn normalt. Samme dag kom det ut tjukt, beigt slim. Var kun 6 uker på vei.

Få lege til å undersøke deg når blødningen har gitt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest karison

Dette er det nok en lege som kan svare deg på...

Hadde selv SA for en tid tilbake. Fikk tidlig på morgenen mens, men med noe slim. Utover dagen anvittige kramper i magen, kald og varm om hverandre og jeg holdt på å besvime. Videre kom det ytterligere blod med slimtråder. Etter dette kom ut ble smertene borte. Dro da til legen som konstanterte SA i 9. uke. Any way er vi alle ulike og kroppene våre reagerer forskjellig.

Hør med en lege du =) Det er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...