Gå til innhold

Noen drømmetydere der ute ?


Gjest drømmen min

Anbefalte innlegg

Gjest drømmen min

Drømte om en nydelig hvit due som malte et nydelig hvitt hjerte på himmelsen. Rett før hjertet ble malt helt ferdig våknet jeg med ett rykk og hev etter pusten.

Har aldri drømt så tydelig før i hele mitt liv ! Var som om det virkelig skjedde !

Lurer på om det betyr noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen

Drømmetyding kan du jo få ut av en bok. Men vær obs på at på denne drømmen din kan du sikkert få ørten forskjellige tolkninger alt etter hvilken bok du kjøper. Pass på å styr unna drømmetolkningsbøker lagd av Sigmund Freud. Da ville sikkert drømmen din bli tolket slik: Hjertet er egentlig en rompe som er tegnet opp ned. Duen representerer deg selv som hvithudet person. Du vil være fri som fuglen og stupe nedi denne rompen. *lol* Sorry jeg har litt dårlig humor idag.

Men om jeg skal ta noe ut av min egen store sjø av fornuft;) Her kommer min tolkning.

En hvit due assosierer du med noe positivt sikkert. Den står for fred og renhet. Dette var et hjerte tegnet på en blå himmel tenker jeg? Igjen noe positivt. Og et hjerte forbinder mennesker også med noe positivt. Kanskje kjærlighet? Er du tilfreds i kjærlighetslivet ditt? Kanskje dette er et tegn på at du føler deg tilfreds med kjærlighetslivet ditt nå. Du føler en indre ro liksom. Eller en indre ro på et annet felt i livet ditt. Ivertfall virker dette som en positiv drøm.

Ble du imponert nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

med vingen :-) He-he. Det ble liksom malt av seg selv, og dua "satt" over hjertet med bøyd hode.

En drøm om duer symboliserer fredelig liv.

Noe som er hjerteformet symboliserer kjærlighet. Et hjerte kan dessuten være et symbol på åndelighet eller forståelse. Å fly symboliserer å få avstand til problem.

Hm... hva kan tolkes ut av dette tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest drømmen min

En drøm om duer symboliserer fredelig liv.

Noe som er hjerteformet symboliserer kjærlighet. Et hjerte kan dessuten være et symbol på åndelighet eller forståelse. Å fly symboliserer å få avstand til problem.

Hm... hva kan tolkes ut av dette tro?

Takk til dere.

Jeg tyder det nå slik at jeg ønsker et fredelig liv sammen med mannen min som jeg elsker. At hjertet ikke ble tegnet ferdig tyder jeg slik at ønsket ikke er oppfylt (vi har store problemer for tida). Men jeg tror kanskje drømmen holder liv i håpet :-) Kanskje det blir malt ferdig engang

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Takk til dere.

Jeg tyder det nå slik at jeg ønsker et fredelig liv sammen med mannen min som jeg elsker. At hjertet ikke ble tegnet ferdig tyder jeg slik at ønsket ikke er oppfylt (vi har store problemer for tida). Men jeg tror kanskje drømmen holder liv i håpet :-) Kanskje det blir malt ferdig engang

:-)

Det var jo en nydelig tolkning da! En må ha vilje til å jobbe med problemene, og det har du skjønt! LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...