Gå til innhold

Positiv test og blødninger :-(


Gjest Suono

Anbefalte innlegg

Hei har testet positivt i dag på dag 13 etter innsetting, men begynte å blø friskt blod (ikke mye) like etterpå.

Nå er jeg bare lei meg. Finnes det noen solskinnshistorier jeg kan klamre meg fast til?

Snufs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke se så negativt på det. Jeg hadde i hvert fall en blødning og det gikk bra. Innbiller meg at det var det andre egget som forsvant.

Fikk beskjed om å ligge i tre dager og det gjorde jeg.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test. Når du ikke blør så mye, trenger det ikke være farlig. Det er veldig veldig, vanlig med blødninger tidlig i svangerskapet, og veldig ofte går det bra. Den eneste måten å få vite noe nå, er å ta blodprøver med to dagers mellomrom. Da skal hcg stige til ca. det dobbelte (hcg dobles på 2-3 dager). Hvis den synker eller stiger vesentlig langsommere, er det antagelig over allerede.

Skal krysse fingrene alt jeg kan for deg !

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test. Når du ikke blør så mye, trenger det ikke være farlig. Det er veldig veldig, vanlig med blødninger tidlig i svangerskapet, og veldig ofte går det bra. Den eneste måten å få vite noe nå, er å ta blodprøver med to dagers mellomrom. Da skal hcg stige til ca. det dobbelte (hcg dobles på 2-3 dager). Hvis den synker eller stiger vesentlig langsommere, er det antagelig over allerede.

Skal krysse fingrene alt jeg kan for deg !

Klem

Takk, tillajo. Som jeg husker fra min tid her inne under annet nick, hadde du alltid (realistiske) oppmuntringer til oss andre som trengte akkurat det det ;o)

Skal ta ny test i morgen for å se om streken har blitt kraftigere eller svakere. Har ikke blødd mye enda, så det er muliugens håp, selv om magefølelsen stinker...... Vi får se.

Lover å krysse fingrene for deg i morgen. Håper du får se en liten og sterk blinkende stjerne der inne. Lykke til, til dere begge!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...