Gå til innhold

Klipper du øyebryna dine?


Gjest eyebrows

Anbefalte innlegg

Gjest eyebrows

Syns jeg så på tv for litt siden at øyebryna blei klippet. Lurer på om dette er vanlig. Mine øyebrynshår er ganske lange, og bøyer seg, men noen ganger blir denne bøyen for stor liksom, så hårene blir i uorden. Også er jeg litt redd for å klippe de i tilfelle det blir skikkelig stygt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Når en blir eldre så begynner øyebryna å vokse. Ihvertfall hos mannfolk. DA er det vanlig å klippe dem iallefall. Det passet vi på da jeg jobbet på aldersheimen.

Gubben til venninna mi er snart 50. Og tar en sjau på hans øyebryn av og til. Men da napper hun! For det er bare enkelte av dem (foreløbig) som vokser seg lange.

Pleier de ikke si da at mannfolk, til erstatning for tapt hår på hodet, istedet får lange øyebryn, hår i nesa og hår i ørene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eyebrows

Når en blir eldre så begynner øyebryna å vokse. Ihvertfall hos mannfolk. DA er det vanlig å klippe dem iallefall. Det passet vi på da jeg jobbet på aldersheimen.

Gubben til venninna mi er snart 50. Og tar en sjau på hans øyebryn av og til. Men da napper hun! For det er bare enkelte av dem (foreløbig) som vokser seg lange.

Pleier de ikke si da at mannfolk, til erstatning for tapt hår på hodet, istedet får lange øyebryn, hår i nesa og hår i ørene?

Stemmer nok dette :)

Nå er ikke jeg mann da, men ung jente. Napper øyebryna mine i form, men håra er altså ganske lange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monique1365380367

Æhh, kommer jo litt ann på om du er mann eller kvinne da....jenter napper jo gjerne øyenbryna sine...gutter og for den sags skyld !!!! Typen min har laaange øyenbryn, han napper dem ikke, men tar hårklippermaskinen på dem....og da blir dem pene og korte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få dem skjært hos frisør eller hudpleier.

Selv bare napper jeg bryna, men har ingen lange hår.

Min mor har noen lange hår innimellom og de napper jeg for henne.. *sikle*

Hvis du følger litt med og ser hvordan de skjærer brynene kan du sikkert kjøppe deg slik skjærer selv og gjøre det selv, neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få dem skjært hos frisør eller hudpleier.

Selv bare napper jeg bryna, men har ingen lange hår.

Min mor har noen lange hår innimellom og de napper jeg for henne.. *sikle*

Hvis du følger litt med og ser hvordan de skjærer brynene kan du sikkert kjøppe deg slik skjærer selv og gjøre det selv, neste gang.

Hvordan klarer du å nappe brynene?

Jeg har et langt hår på det ene øyebrynet og sitter nå med tårer i øynene etter å ha prøvd å dra det ut.

Smerten er jo ubeskrivelig og like jævlig er håret der enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å nappe brynene?

Jeg har et langt hår på det ene øyebrynet og sitter nå med tårer i øynene etter å ha prøvd å dra det ut.

Smerten er jo ubeskrivelig og like jævlig er håret der enda.

Du må nappe i den retningen som håret ligger. Napp raskt og ikke draaaaaaa.

Jeg er så vant med det at nå syns jeg nesten det er GODT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nappe i den retningen som håret ligger. Napp raskt og ikke draaaaaaa.

Jeg er så vant med det at nå syns jeg nesten det er GODT.

Jeg klarte det. Nå har jeg teknikken inne så i løpet av natta er jeg nok hårløs over øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Jeg barberer dem med ladyshaver! ; ) Alle ler av det, så vær så god! Jeg har veldig lyse øyenbryn da, og barberer dem over og under så de blir smale og får en fin fasong.. Så jeg bruke blyant for at de skal synes... : ) men hår er det der gitt! Noen er lange, de barberer jeg over så de blir kortere,

Napping er ikke noe for meg, vondt.. Dessuten ser jeg nesten ikke øyenbryna mine, så hadde rukt en evighet. Det blir fint med ladyshavern og det er fort gjort! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer dem med ladyshaver! ; ) Alle ler av det, så vær så god! Jeg har veldig lyse øyenbryn da, og barberer dem over og under så de blir smale og får en fin fasong.. Så jeg bruke blyant for at de skal synes... : ) men hår er det der gitt! Noen er lange, de barberer jeg over så de blir kortere,

Napping er ikke noe for meg, vondt.. Dessuten ser jeg nesten ikke øyenbryna mine, så hadde rukt en evighet. Det blir fint med ladyshavern og det er fort gjort! ; )

Ikke for å være ekkel, men tegner du på en sånn idiotisk strek?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...