Gå til innhold

kjønnssykdom?


bleikur

Anbefalte innlegg

jeg har et lite problem som jeg håper at noen av dere kanskje kan hjelpe meg med. etter at det "har gått for meg", kommer det hvite klumper ut. hva kan dette være? dette skjer uansett om kjæresten min er inne i meg eller ikke. er det noen der ute som vet råd? har ekstremt frykt for å gå til lege, men skjønner jo at det kanskje må til... er dette farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som om du har sopp i underlivet. Det er helt normalt, og noe de fleste jenter har fra tid til annen.

Dette oppstår av seg selv, når miljøet i skjeden er forstyrret og i ubalanse, av for eksempel for sterk såpe. Trange bukser og undertøy av syntetiske stoffer er også en årsak.

Bruk løstsittende klær i blant, og sov uten truse om natten. Prøv å bruke kun 100 % bomullstruser, og kjøp en egen såpe til vask av underlivet. Du får kjøpt f.eks. Asan såpe i alle dagligvareforretninger, de står i hyllen med shampooer og andre såper.

Til behandling av sopp i underlivet:

Du får kjøpt en krem på apoteket, reseptfritt, som heter Canesten. Den koster noen tiere.

Du smører så godt du kan nedentil, to-tre ganger om dagen. Dytt kremen godt inn i alle "kriker, kroker og sprekker".

Når du har samleie med kjæresten din, smør inn hans penis også, før han kommer inn i deg. Da får du nemlig "gratis smøring" lengst opp der det trengs:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...