Gå til innhold

Syklist Anita Valen - dårlig plastisk operasjon?


Gjest uheldig? Hæ?

Anbefalte innlegg

Gjest uheldig? Hæ?

Dama ser stram og dratt ut på samme tid. Uheldig med et par kosmetiske operasjoner? Ikke vet jeg, men at kjerringa ser kunstig og mindre pen ut, er et faktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest '!-o-!'

Når jeg ser bilder av henne tenker jeg alltid på at hun har misforstått et eller annet når det gjelder sminke. Sminke skal fremheve det beste ved utseendet ditt, ikke få deg til å se "fæl" ut. Anita Valen ser grim, dradd og kunstig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

Når jeg ser bilder av henne tenker jeg alltid på at hun har misforstått et eller annet når det gjelder sminke. Sminke skal fremheve det beste ved utseendet ditt, ikke få deg til å se "fæl" ut. Anita Valen ser grim, dradd og kunstig ut.

Husker henne på tv i intervju; munnen var stor og glinsende: så helt feil ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser bilder av henne tenker jeg alltid på at hun har misforstått et eller annet når det gjelder sminke. Sminke skal fremheve det beste ved utseendet ditt, ikke få deg til å se "fæl" ut. Anita Valen ser grim, dradd og kunstig ut.

Enig med deg. Hun har misforstått totalt når det gjelder sminke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva hun har gjort eller ikke gjort. Men hun har litt sånn klovnelook.

Er det noen som synes det er pent med sånne oppblåste innsprøytede lepper a la Melanie Griffith - for ikke å snakke om hun i Melrose Place (Lisa Rinnan eller noe) som er gift med han fra Lov og rett i LA, tror det er han som en gang i tida var gift med gamle Ursula Andress og har et barn med ham. Harry Hamlin tror jeg han heter.

Er ikke Babette flink?

Men spørsmålet var altså: Rekk opp hånda de som synes det er pent med slike hovne lepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hva hun har gjort eller ikke gjort. Men hun har litt sånn klovnelook.

Er det noen som synes det er pent med sånne oppblåste innsprøytede lepper a la Melanie Griffith - for ikke å snakke om hun i Melrose Place (Lisa Rinnan eller noe) som er gift med han fra Lov og rett i LA, tror det er han som en gang i tida var gift med gamle Ursula Andress og har et barn med ham. Harry Hamlin tror jeg han heter.

Er ikke Babette flink?

Men spørsmålet var altså: Rekk opp hånda de som synes det er pent med slike hovne lepper.

Det er jo noe av oss som har slike nusselepper naturlig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe av oss som har slike nusselepper naturlig.. ;)

Det bliver noget ganske andet, solstråle. Jeg taler om de kunstige oppblåste, må vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker henne på tv i intervju; munnen var stor og glinsende: så helt feil ut!

http://www.birken.no/rittet/2002/arets_ritt/vinnerne/dahle/valen.jpg

Det er ikke bare tegnet/tatoert da. Vet ikke jeg altså, men ei bekjent av meg tok sånn tatoo - strek rundt munnen. Så helt latterlig ut - jeg mener for oss som har sett henne naturlig.

Hun styra fælt med utseendet, øyebryna ble klistra på og ja - uff. Hun pleide å tegne dem på, og jeg sa til henne en gang at du "en cm av det ene øyebrynet ditt er borte" Væææææ, hetta, og opp med speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

http://www.birken.no/rittet/2002/arets_ritt/vinnerne/dahle/valen.jpg

Det er ikke bare tegnet/tatoert da. Vet ikke jeg altså, men ei bekjent av meg tok sånn tatoo - strek rundt munnen. Så helt latterlig ut - jeg mener for oss som har sett henne naturlig.

Hun styra fælt med utseendet, øyebryna ble klistra på og ja - uff. Hun pleide å tegne dem på, og jeg sa til henne en gang at du "en cm av det ene øyebrynet ditt er borte" Væææææ, hetta, og opp med speilet.

Hadde også en venninne som tegnet på øyenbrynene sine, selv om de var pene og mørke. Vel, hun hadde vel bittelitt som var hår, resten tegnet hun på. Hun ble litt flau da hun så et bilde fra en fest der hun var god og full, og uten øyenbryn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde også en venninne som tegnet på øyenbrynene sine, selv om de var pene og mørke. Vel, hun hadde vel bittelitt som var hår, resten tegnet hun på. Hun ble litt flau da hun så et bilde fra en fest der hun var god og full, og uten øyenbryn....

Hehe, kan ikke annet enn å le :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Botox i hjernen er hakket verre.

Vel. Jeg mistenker Anita Valen for å ha Botox i hjernen også, jeg da. Når hun blir sur fordi hun "plutselig oppdager" at hun ikke skal få reise til VM likevel "fordi ingen har sagt noe til henne" er det passe teit når hun selv vet hun er dopingdømt. Selv om det er koffein aldri så mye.

Nå blir det vel VM-tur likevel, men det må være måte på å være bevisstløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Hun ser ut som en transvestitt. Ganske mannlige trekk skjult best mulig under dårlig sminke..blæh, hun ser faen ikke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...