Gå til innhold

HIV og ømme lymfekjertler


Gjest Dødsangst

Anbefalte innlegg

Gjest Dødsangst

Hei

Har skikkelig,skikkelig bekkymringer her. Jeg tror jeg har hiv. Mitt spørsmål dreier seg rundt dette med ømme/hovne lymfeknuter. Jeg er veldig støl og øm på begge sidene av halsen. Jeg kan ikke kjenne noe som helst til noen knuter eller kuler, slik som det ofte er beskrevet. Har ikke noe besvær i armhuler og lyske.Aner ikke hvorfor halsen er slik.Er dette et tegn på hovne lymfeknuter?(slik som en av symptomene på hiv).Mandlene mine er hovne. Det er litt over 5 uker jeg hadde ubeskyttet sex i utlandet. I påvente av svaret på hiv-testen har legen min gitt meg beroligende piller, slik at hverdagen ikke blir så forjævlig. Jeg er et vrak..

Vær så snill å svar på dette..

Hjelp meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...