Gå til innhold

Kløe og utslett i underlivet


1979-modell

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 24 år som er plaget med kløe og et rødt litt "sårt" utslett i området rundt skjedeåpneningen, dette forekommer spesielt i tiden omkring eggløsning og iblant også før menstruasjon. Utslettet ser ut som kviser tett i tett, men uten forhøyning og hvis jeg har sex når utslettet er som verst, kan jeg bli ordentlig sår og irritert. For 3 år siden hadde jeg en kraftig antibiotikakur og fikk sopp etterpå, tenkte at dette kanskje kunne være sopp igjen og har prøvd Canesten over en periode på 2 uker 2-3 ganger, men det kommer likevel tilbake. Min samboer og jeg planlegger bryllup og barn om et par år og er redd for at dette kan ha innvirkning på våre sjanser for å få barn. Har også prøvd å la være å barbere underlivet i perioder uten at det heller har hjulpet. Hva kan dette skyldes? Er det bare normal sårhet pga sex eller kan det være en kjønnssykdom? Vi har i tillegg flyttet og har derfor ikke fastlege her, hvordan får jeg ny fastlege på vårt nye bosted?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...