Gå til innhold

Til kjerringene på Dol


favn

Anbefalte innlegg

Jeg liker leppestifter som gir et matt inntrykk, men som likevel er fuktgivende (hm). Gjerne litt dyp farge.

Er på _evig_ søken etter alle leppestifters mor. Derfor:

Din favorittleppestift - med begrunnelse!

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker litt glinsende lebestifter jeg da.. :P

Nå har jeg stjelt en rød, glinsende en fra muttern. Den påføres med en slags pensel og er fra Isadora. Litt lipglossaktig og seig. Antagelig IKKE slike du liker?

Hadde en knallgod tusj-lebestift fra Bodyshop en gang. Den var tørr og fargen satt godt. Vet ikke om de har slike lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker litt glinsende lebestifter jeg da.. :P

Nå har jeg stjelt en rød, glinsende en fra muttern. Den påføres med en slags pensel og er fra Isadora. Litt lipglossaktig og seig. Antagelig IKKE slike du liker?

Hadde en knallgod tusj-lebestift fra Bodyshop en gang. Den var tørr og fargen satt godt. Vet ikke om de har slike lengre.

Leppestifter fra Dior pleier/pleide å være slik. Men da må du jo ta bort det ytterste laget, da! (Kysse papir). Og pudre ørlite over.

Men jeg skjønner ikke hvordan stiften skal fuktiggjøre da.

Nei, det var jo ikke noe svar, dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lipfinity er god, fordi selve fargen sitter, mens du kan fuktgjøre med den medfølgende fargeløse "gloss", eller din egen lypsyl om du vil.

Minus; fargen blir lett ujevn dersom du ikke påfører en gang til et par ganger i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen favoritt leppestift. Ultima er bra, men vet ikke om merket finnes lenger. Loreal og Clinicue er også bra.

Hvis du har slike lepper som spiser leppestift,så er Magic Fix fra Arteco bra. Den smøres på leppesiften og vips så holder den lenge. P.S. Den matter ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din favorittleppestift - med begrunnelse!

Helena Rubinstein har en som er matt og har dyp farge. Sitter lenge. Jeg betalte 187,- for den i fjor. Den måtte være bra, fordi den ble stjælt fra meg forrige måned. Treffer jeg noen med samme farge på leppestiften sååå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest on and off dol'er

Din favorittleppestift - med begrunnelse!

Helena Rubinstein har en som er matt og har dyp farge. Sitter lenge. Jeg betalte 187,- for den i fjor. Den måtte være bra, fordi den ble stjælt fra meg forrige måned. Treffer jeg noen med samme farge på leppestiften sååå...

Har alltid trodd at Iznowgood var en mann :)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid trodd at Iznowgood var en mann :)

Hilsen

*Storler*

Kan jeg spørre om hvorfor? Skal være ærlig og innrømme at jeg har vært gutte-jente som ikke var glad i dukker, men er desto flinkere med motorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarkofag

*Storler*

Kan jeg spørre om hvorfor? Skal være ærlig og innrømme at jeg har vært gutte-jente som ikke var glad i dukker, men er desto flinkere med motorer.

Iznogood er en liten, ondskapsfull, mislykket araber med et intenst ønske om å bli kalif istedet for kalifen.

Det er da noe alle vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarkofag

Iznogood er en liten, ondskapsfull, mislykket araber med et intenst ønske om å bli kalif istedet for kalifen.

Det er da noe alle vet!

Ja, også har han skjegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest on and off dol'er

*Storler*

Kan jeg spørre om hvorfor? Skal være ærlig og innrømme at jeg har vært gutte-jente som ikke var glad i dukker, men er desto flinkere med motorer.

Nå "kjenner" jeg deg ikke så godt her inne. Kanskje er det nicket som gir meg assossiasjoner til det maskuline? At det "ser" maskulint ut, hvis du skjønner :)

Er forøvrig gutte-jentete selv :)

(er du innehaver av en viss "radar"?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iznogood er en liten, ondskapsfull, mislykket araber med et intenst ønske om å bli kalif istedet for kalifen.

Det er da noe alle vet!

Iznogood er en liten, ondskapsfull, mislykket araber med et intenst ønske om å bli kalif istedet for kalifen.

Det er da noe alle vet!

Joda, jeg kjenner til den 'ekte' Iznogood. Jeg valgte nicket fordi jeg ble beskrevet som 'ikke-noe-god',(jeg er hverken araber eller har noe ønske om å bli kalif i stedet for kalifen) Det er ellers ingen sammenheng mellom meg og den 'ekte' Iznogood. Etter å ha fått tilbakevist påstanden om mine påståtte personlige egenskaper, ble det et naturlig valg å ta nicket Iznowgood ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarkofag

Iznogood er en liten, ondskapsfull, mislykket araber med et intenst ønske om å bli kalif istedet for kalifen.

Det er da noe alle vet!

Joda, jeg kjenner til den 'ekte' Iznogood. Jeg valgte nicket fordi jeg ble beskrevet som 'ikke-noe-god',(jeg er hverken araber eller har noe ønske om å bli kalif i stedet for kalifen) Det er ellers ingen sammenheng mellom meg og den 'ekte' Iznogood. Etter å ha fått tilbakevist påstanden om mine påståtte personlige egenskaper, ble det et naturlig valg å ta nicket Iznowgood ;-)

Heh, jeg så ikke engang 'w'-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå "kjenner" jeg deg ikke så godt her inne. Kanskje er det nicket som gir meg assossiasjoner til det maskuline? At det "ser" maskulint ut, hvis du skjønner :)

Er forøvrig gutte-jentete selv :)

(er du innehaver av en viss "radar"?)

(er du innehaver av en viss "radar"?)

Jeg har 'svært lange antenner'... Men vet ikke helt hva du legger i 'radar'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest on and off dol'er

(er du innehaver av en viss "radar"?)

Jeg har 'svært lange antenner'... Men vet ikke helt hva du legger i 'radar'?

Skjønner. Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...