Gå til innhold

feiler det meg noe?tåler ikke nærhet


Gjest honolulu

Anbefalte innlegg

Gjest honolulu

Jeg blir kvalm av nærhet til folk. Jeg har aldri sex, prøve to ganger, mer kunne ikke falle meg inn. Jeg blir dritkvalm om jeg er på kinodate med en gutt og han legger arma si på mitt armlende eller lignende, eller når han stryker hånda si over låret mitt. Da liker jeg han plutselig ikke lenger i det hele tatt. Hvis noen tilfeldig forbipasserende kommer borti meg blir jeg dritkvalm og sint, klikker nesten. Jeg får lyst til å hyle og kutte meg bare jeg tenker på folk som går forbi og kommer borti meg. Jeg blir dritkvalm av bestevenninna mi som jeg egentlig er dødsglad i når hun har feil ansiktsuttrykk eller feil tonefall. Eller når folk har kvalme stemmer generelt, jeg snerrer og blir kort og aggresiv. Jeg hater å være sånn!

Jeg er ikke lesbisk, jeg blir forelsket i gutter. Men vil slett ikke ha sex med dem fordet. Aldri i livet. HVA ER GALT MED MEG????????

Hvis noen spørr meg personlige spørsmål blir jeg kvalm og sint og snerrer tilbake. Det er helt tragisk å være sånn.

Hva er galt med meg? (kvinne,21)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være tegn på begynnende psykose - du greier ikke helt skille mellom deg selv og andre og derfor blir det ubehangelig å ha andre rundt deg. Det kan også være at du har blitt utsatt for overgrep som du kanskje ikke er helt klar over. Kontakt fastlegen din som kan gi deg henvisning til psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...