Gå til innhold

Marius sin lillebror er født


Gjest maria- Marius mamma

Anbefalte innlegg

Gjest maria- Marius mamma

Hei.

Vil bare fortelle at Marius sin lillebror så dagens lys den 12.09.03. Han er en nydelig og velskapt gutt, alt er bra med oss. Han er også veldig lik sin bror, så når jeg ser på han blir jeg ikke bare fylt med glede men også med vemod og en slags sorg. Det er knalltøft å føle glede over lillebrors fødsel og samtidig bli minnet om Marius død. De første dagene var alt bare fryd og gammen, men jeg føler nå ettersom dagene går og hverdagen er her med en ny baby at ting blir vanskeligere. Jeg drømmer stadig mer om Marius og savner han mer enn noen gang- han skulle vært her sammen med oss, han skulle vært en livsglad gutt på 1 1/2 år, istedet må vi leve med minnene og sorgen over at han ikke er her sammen med oss. Hans lillebror gir livet mening igjen og jeg nyter hvert sekund med han, men ting blir ikke enklere av å få et barn til.

Nå hører jeg at lillegutt våkner opp, han skal ha mat igjen- får vel komme meg inn til familiens nye "sjef".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med lillebror.

Det er sammensatte følelser når man får søsken til det barnet man mistet. Jeg har hatt veldig fine dager sammen med vår lillesøster siden hun ble født i april. Redselen jeg trodde skulle kunne komme til å styre dagene mine, har bare vist seg i dørsprekken av og til, og for det meste er vi glade og fornøyde.

Sorgen over vår førstefødte er naturligvis ikke borte, det blir den ikke heller.Men det er forskjell på jentene mine, de har begge sine helt egne plasser i mammahjertet mitt.

Gratulerer igjen!

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nestor sin mamma

Kjære deg!

Gratulerer SÅ!mye med lillegutt!Deilig at det gikk såpass bra med dere.

Det er en utrolig følelse å plutselig ha et levende lite barn,vi er fantastisk heldige!

Jeg skjønner følelsene du har:for meg er det ikke så greit alltid å skulle forstå at vi faktisk har fått beholde Esther.Hun lever,men Nestor er død...Lykken over den man får beholde er så enormt stor,samtidig har man en annen i tankene også..

Tusen takk for mail,iløpet av de nærmeste dagene skal jeg få svart deg.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
elingeir1365380372

Gratulerer med gutten.

Vet hvordan du har det, og alt det vonde man har vært igjennom ved tap av et barn ligger hele tiden og "dupper" i vannkanten. Det er så uendelig lett å ta frem å kjenne på, sorgen , savnet og smerten.

Kos deg allikevel med den nye verdensborgeren.

http://homefree.sensewave.com/~s323334/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...