Gå til innhold

Føler du at familien din fungerer?


Gjest dawn

Anbefalte innlegg

Eller er det litt disfunksjonalitet ute og går?

Skulle vært interessant å vite hvor mange som egentlig fungerer bra. Tipper det er mange som bak fasaden ikke har det så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hvilken del av familien du tenker på. Familien min nå (jeg, mannen min og ungene) fungerer kjempegodt og har alltid gjort det. Familien jeg vokste opp i derimot(jeg, mor, far og 3 søsken) fungerte aldri. Den familien burde aldri vært "startet" rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvilken del av familien du tenker på. Familien min nå (jeg, mannen min og ungene) fungerer kjempegodt og har alltid gjort det. Familien jeg vokste opp i derimot(jeg, mor, far og 3 søsken) fungerte aldri. Den familien burde aldri vært "startet" rett og slett.

Hva mener du med "fnugerte aldri"?

Krangel, stillhet, null prat, etc.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med "fnugerte aldri"?

Krangel, stillhet, null prat, etc.?

Alt sammen i ulike perioder. Først krangel og slossing, deretter noen år med bare hatefulle kommentarer før den totale stillhet overtok og varte i 10-15 år før de ble skilt.

Sånn går det når man får "utdelt" foreldre som aldri burde vært sammen, men som giftet seg fordi de "måtte".

Og så dro den ene parten oss barna inn i komflikten slik at man måtte velge enten å ta dennes parti eller falle i total unåde hos vedkommende.

Unner ikke min verste fiende en slik familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt sammen i ulike perioder. Først krangel og slossing, deretter noen år med bare hatefulle kommentarer før den totale stillhet overtok og varte i 10-15 år før de ble skilt.

Sånn går det når man får "utdelt" foreldre som aldri burde vært sammen, men som giftet seg fordi de "måtte".

Og så dro den ene parten oss barna inn i komflikten slik at man måtte velge enten å ta dennes parti eller falle i total unåde hos vedkommende.

Unner ikke min verste fiende en slik familie.

Kjenner meg til dels igjen, bortsett fra slossinga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...