Gå til innhold

følelsesløs


karile

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette, men prøver:

har i det siste vært tiltaksløs og føler at selv små oppgaver på skolen er vanskelig å gjennomføre.Det er som jeg ikke er helt tilstede i meg selv, føler rett og slett at jeg begynner å bli "dum". Sliter med nedstemthet i perioder, og har tidligere gått i gruppeterapi, som jeg synes var til stor hjelp. Sluttet for et halvt år siden.Er redd jeg faller tilbake i "gamle" mønstre hvor jeg ikke klarer å kjenne på hva jeg egentlig føler og trenger.Jeg går og tenker på alt jeg skal gjøre, og vet ikke hvor jeg skal begynne.dermed blir ingenting gjort.Noen som kjenner seg igjen i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg så absolutt igjen! Utsetter alt til i siste liten, og da blir jeg så stresset inni meg at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, og så blir det til at jeg ikke gjør noenting... Har jo ikke noe råd til deg, skrev nettopp et innlegg her selv, men jeg ville bare si at du er ikke alene... Kan jo forresten viderebringe et råd jeg fikk: ta kontakt med psykososial helsetjeneste hvis det fins noe slikt der du studerer. Jobber med å manne meg opp til det selv... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så absolutt igjen! Utsetter alt til i siste liten, og da blir jeg så stresset inni meg at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, og så blir det til at jeg ikke gjør noenting... Har jo ikke noe råd til deg, skrev nettopp et innlegg her selv, men jeg ville bare si at du er ikke alene... Kan jo forresten viderebringe et råd jeg fikk: ta kontakt med psykososial helsetjeneste hvis det fins noe slikt der du studerer. Jobber med å manne meg opp til det selv... ;)

takk for svar til deg "tulla".

Godt å vite at det er flere. Jeg leste faktisk innlegget ditt. Tror det er veldig viktig å tvinge seg opp om morgenen,og holde seg gående. Det blir bare vanskeligere å komme seg hvis man holder sengen:)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...