Gå til innhold

Koreasøkere og VB


blivende far

Anbefalte innlegg

Ved flere anledninger har vu tatt kontakt med Vb for å høre om det er tildelinger på gang.( vi er på overitd).=6.10 fikk vi som svar at de regnet med i løpet av et par uke. så kom et svar midt i denne uken om at i løpet av noen dager. Ringte VB i går og fikk svar at de håper i løpet av et par uke.

Dette synes vi er å leke med folks følelser.

Er det flere her som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei blivende far.

Vi vart reg 17.10. Har enda ikke turt å ringe til vb for å høre. Blir så nedtrykt av det....., men de burde ikke ha sakt om et par dager, når de egentlig ikke hvet noe som helst. De får bare beskjed om ny tildeling og den viderformidler de.

Det drøyer fælt dette...... men vi må nok bare smøre oss med tålmodighet. Jeg har no finnet meg i at vi får ikke hente før jul, da skjer det et under, og det er ikke vi kjende for å være så heldige med. Jeg som hadde planlagt alt, julegavene skulle kjøpest i korea og vi skulle få enda en kjempegod jul med BEGGE barna våre, men i stede blir det en kjempegod jul med pia vår som er i hundre over å være til.

KJEMPEKLEM OG VENTESTØV TIL OSS ALLE OG HÅPE PÅ EN KJEMPEGOD NESTE VIKE........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det kommer når det kommer

Ringte du både i går og i midten av uken?

Stakkars VB, gi dem nå en liten pause. Regner med at dere som alle oss andre koreasøkere her, har fått brev om at tiden har gått opp, eller hur?

Det skjer ikke fortere om du ringer og maser hver dag.

Lykke til, håper telefonen kommer snart.

Vennlig hilsen koreasøker som også er på overtid, men som er lei av all klaginga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte du både i går og i midten av uken?

Stakkars VB, gi dem nå en liten pause. Regner med at dere som alle oss andre koreasøkere her, har fått brev om at tiden har gått opp, eller hur?

Det skjer ikke fortere om du ringer og maser hver dag.

Lykke til, håper telefonen kommer snart.

Vennlig hilsen koreasøker som også er på overtid, men som er lei av all klaginga

Jeg har ikke ringt begge gange.men har vært i kontakt med koreassøkere som har ringt den ene gangen. Og svara er så forskjellig,hva skal vi tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...